you must be jokin'

imorrn har jag sovmorgon till 10.20
då ska ja göra en smoothie och frågade mamma när hon började jobba, för mixerljudet skulle ju lätt väcka henne.
mamma: nej nej, det är ingen fara, jag ska upp och spela saxofon, flöjt och klarinett vid åtta
jag: va?! är du inte klok, du har ju spelat typ två timmar idag!
mamma: ja, det är mitt jobb?
jag: men NEEEEEEEEEEJ jag vill sova ut. jag ska sova med öronproppar :(
mamma: okej, jag kan ge dig ett par.

åh, tack... hahaha
musikfamilj is the shit... inte alltid haha.
ett jävla oljud kan det också va.
min käre far sa dock nåt bra en gång till mig "elza, sluta klinka på pianot, jag kollar på sporten!"
då jag direkt fyllde i "...sade kulturskolechefen HAHA"

har verkligen bloggtorka och ingen lust att beskriva min dag särskilt ingående :P

haha okej här hade jag tänkt sluta men honey ville att jag skulle skriva nåt om henne.
jo just det, honey hade piffat upp sina armar idag, det va snyggt och emoish just as I like it hahaha  <333
och hon har även kollat på "how to get a man" idag, så nu vet vi hur man gör.
man multidejtar, punkt slut.
mycket givande.
ELLER JUST DET, vi har ju fan fått jobb idag, på grand, jag honey och mirry wohooooooooo ^^
tack berg, för tipset <33333333333333

så, nu är jag klar för idag haha.

Kommentarer
Postat av: h0nung

hahaah det stod ju massor om mig :D:D:D ska jag klä mig emo imon med? haahhahahaha(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback