as long as somebody takes me home

sankta lucia
pappa hade köpt lussekatter märkte jag nu, med saffran, observera detta.
annars är det inte på riktigt!

imorrn blir en jobbig dag, svenska där ja måste låtsas att jag har läst allt vi ska läsa i juloriatoriet och lämna in min extended, engelska där vi ska läsa upp en dikt högt med känsla gaaaahhh not my cup of tea, sen väntan på honey när hon har historia för att sedan bege oss till jobbet.
jag kommer va så himla trött, hoppas ja inte somnar i sillen eller nåt HAHA usch va äckligt.
på lördag blir det iaf gbgshopping och sen utgåååång.
jag längtar nåt oerhört till helgen!

nu ska jag tugga i mig årets första lussekatt, och sen fortsätta läsandet av juloriatoriet + skrivandet av inledning och avslut på min EE, som är ungefär lika segt som lussedegen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback