cause i shiiiiiiiine on you

igår va nog en av de konstigaste utekvällarna i mitt liv.
eller kanske inte
men kanske ändå haha
mycket av det berodde på att vi förkrökade (HAHA) på lilla krogen.....
men det är verkligen så patetiskt att det blir kul, plus att dom har x-cider christmas special hahaha.
det första som hände va dock att jag blev rättad av en av de många kineserna som jobbar där och det gick till såhär:

jag: jag tar samma (som honey precis hade beställt)
kinesen: likadan!
jag: eh, ja..

HAHAHAH

sen vi träffade en man som hade ett väldigt brett ordförråd, not.
det han sa va följande: "OKEEEJ OKEEEJ" och "SPÄNNANDE"
och sen träffade vi ytterligare en man som lärde oss uttrycket "senap på korven" som inte alls va lika roligt som det lät.
han sa även att honey liknar den här bruden:
image312
men ja vet inte om jag håller med riktigt hahaha

sen bar det självklart av till trägårn, och det va kul men bartendern där är en riktig fitta rent ut sagt som sa att vi skulle betala fullt pris fast klockan inte va 23 för att "hans klocka va det", så stod det tillochmed typ 22.55 på kvittot och när honey påpekade det blev han skitsur och sa att han skulle slänga ut henne om hon inte slutade klaga hela tiden.
wtf liksom
och det handlar ju inte mest om pengarna utan att det va så jävla dålig stil och dåligt bemötande och så brukar det verkligen inte va där, men men.
men fattar inte varför han skulle hota med att slänga ut oss, helt stört ju!
men iaf så va det skönt att komma hem igen efter utgång på andra ställen, typ SWING haha.......

idag är en sånhär dag då jag har myyyyycket att göra och måste vara effektiv.
det började bra med att ja vaknade 12.30!
hade kunnat sova mycket längre, fick släpa mig upp.
och jag kom fan inte igång med nåt förrän vid 16.30 då jag bestämde migf för att byta WL.
men det va bra för nu har jag nästan skrivit klart den och det gick rätt fort.
hoppas bara det funkar.

saker kvar att göra på min agenda ikväll:
- städa mitt rum (och det är verkligen väldigt viktigt då det ska komma nån och fixa elementen och ah.. det ser ut som om ett psykfall som bara slänger saker runtomkring sig bor här som alltid)
- biologilabb (är det imorrn som är deadline? jag får nog "glömma" det)
- finslipa min personal statement
- finslipa WL
- läsa juloriatoriet (fast det kommer ja inte göra, det är omöjligt att ja ska hinna det)
- duscha (haha)

vilken härlig kväll det här verkar bli! hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback