every now and then

ännu en vecka har passerat.
jag hatade den här veckan då och då, för den har inneburit strikinglymassamycket plugg.
och än är det inte slut.
4 hela skoldagar kvar och det känns som ett år
jag är inte klar med allt
kommer jag ens bli klar med allt?
piss off haha.
i fredags gjorde iaf jag och ida en kupp på engelskan då vi egentligen skulle läsa upp shakespeare's "shall i compare thee to a summer's day" och läste beatleslåten "with a little help from my friends" istället, som en hyllning till alla bra vänner.
hur fan skulle man orka annars undrar jag.
det skulle man inte.

fredagskvällen bestod av jobb på grands julbord, för andra och sista gången i år.
det va rätt jobbigt under vissa perioder, men rätt kul ändå.
transcomarbetarna va extremt packade, och det va bra för då hade dom inte så höga krav, så länge det fanns alkohol att förtära haha.
men ah, grand är ett trevligt ställe att jobba på, men jag föredrar ju att rodda i baren framför att va julnisse, helt klart.
och det fick ja göra lite också, för transcom ville dricka mer än väntat haha.
och det första ja gjorde va att spilla massa på ena bröstet haha, hett!

igår va vix och jag i gbg, men vi hittade verkligen ingenting utom mat och ett linne till mig som dock kom till användning under kvällen.
för då va det parteej som gällde.
först drog vi på förfest hos tobbe, kul, jättetrevliga människor ^^
men vi drog rätt tidigt, för vi skulle möta honey i stan :D
på väg dit träffa vi laura på bussen och vi fyllesnackade på franska, elelr typ skrek tror jag, så hela bussen hörde.
men kul för dom, nu kan dom massa könsord på franska hahaha.
vix ville absolut åka lite på isen när vi väl va i stan, på torget där dom har spolat haha.
så det blev så:
image313 image314
visst ser vi ut att vara nyktra och så? ^^
sen kom vi till slut till trägårn, där typ halva klassen va haha
men ja, det va en rolig, men störd kväll som jag skrev i bdb haha.
och idag är jag inte i bästa skick, fy faaan.
just nu känns det som om det sitter nån och spelar ett trumsolo inne i mitt huvud och att jag är typ jet-laggad
jag mår som ja förtjänar helt enkelt haha.
och jag har fortfarande inte fått ihop mina engelskarationales som måste va inne imorrn!
kill me
oj vilken emovändning det här inlägget fick, men nu vill jag verkligen bara sova.
för övrigt så förgyllde björn gustafssons medverkan i parlamentet min idag.
han
är
såååå
rolig
och
sööööööööt!

ne, nu vill inte mitt huvud samarbeta med mina fingrar längre, hejdå!

Kommentarer
Postat av: vicky

jag komemr inte på något ord som kan sammanfatta hela inlägget så därför kommer den här kommentaren vara högst onödig. hahahaha (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback