Ich nicht Deutschland, go home!

jag är visst väldig seg med det här.
men iaf, i onsdags hade vi IBdag och åkte till gbg för att vara lite kulturella.
vi va på universeum och det va helt okej, lite torra guider bara, eller ja iaf en, exempel:
övergång: "så, nu ska mikael berätta lite för er om korallreven"
mikael: *insert monoton röst here* nu ska jag berätta lite för er om korallreven
HAHA suck, kände jag då..
sen svullade asianbabes på lydias pizza+tacobuffé.
och sen begav vi oss till hagabion för att se en film som vi alla trodde va en fransk kärleksfilm, men som visade sig va typ 80 % mjukporr.
trevligt trevligt, not hahaha.
det va liksom bara för mycket.
och lärarna va med och allt blev bara pinsamt hahah.
lars ba "den här filmen va.. inte så bra" efteråt hahahaha
sen besökte vi the british shop och köpte salt och vinägerchips, mmmmm
image309
sista stoppet va världskulturmuséet där jag faktiskt aldrig har varit, och det va trevligt, väldigt bra utställningar, men jag va lite för trött och blöt och fötterna för att uppskatta dem till fullo.
men iaf, en trevlig dag och skönt att inte va i skolan ^^

torsdag = vix's birthday  som ja nämnde i det förra inlägget :)
vi drog till swing, och det va helt okej för att va swing haha.
vi drack goda drinkar, träffade lite roligt folk, lite konstigt folk och dansade ^^
och på vägen hem säger världens smartaste 18åring "nu är jag inte 18 längre" och syftar på att det inte är hennes födelsedag längre hahaha <333

fredag, vaknade upp hos vix av att johanna ringer och fortfarande är full typ klockan 8 hahaha, det kallar ja lyckad fylla ^^
somnade om igen, men vid 10 gick vi mycket motvilligt upp och tog oss till skolan för att ha svenska som visade sig vara inställd.
gaah!
men jag utnyttjade tiden väl eftersom honey och jag fick lite hjälp med applications och personal statement av brita (ja, hon stavar så haha)
sen va jag på engelskan i typ 10 min innan jag gick för att "jobba nån annanstans" = drog hem haha.
im a good student :P
så det va ju en jättemeningsfull skoldag, verkligen...
sen skulle min kära syster ha 11årskalas och det va rätt kul måste ja säga, det va inte riktigt meningen att ja skulle va med, men det blev så ändå i slutet hahaha.
jag har verkligen bra kontakt med barnet inom mig :P
alice kompis: gissa vad jag är utklädd till
jag: javet, javet, tarzan!
alice kompis, lite stött: öh nej, jag är en palm!
HAHAHA
och igår gick ju min absoluta favoritfilm på TV: smala sussie!
honey jag fattar inte att du inte gillade den, den är ju helt underbar ^^

Erik: Pölsa, det sitter fyra knarkare i din soffa.
Pölsa: Fyra bara? Va fan den ska ju va fullsatt.

tillochmed mamma, som hatar att se filmer fler än en gång såg gladeligen om den haha.

ikväll blir det utgång ^^
jag ska försöka långsamt ikväll, och inte hälla i mig allt som om det vore den sista vätskan på jorden, tror det är det som är mitt problem ibland hahaha.
hur som helst så blir det swing, igeeen, men jag ska vara öppen haha.
men trägårn kommer alltid förbli närmast mitt hjärta and that's it :P
nu ska ja snart möta tea och byta busskort med henne samt köpa typ 16 flaskor öl som ska skänka henne glädje ikväll hahahaha.
bra att ja bor nära netto iaf, där kollar ingen snett på en för alla är så konstiga själva haha.

så nu ska jag avsluta med en serie som fick mig att vika mig av skratt inatt, ska se om den är lika rolig nu:
image310
HAHAHAHAHHAH okej det va den!

Kommentarer
Postat av: tea

hahahha ditt lyckade langaruppdrag var ju det pinsammaste jag varit med om! EVER! hahaha. (L)

Postat av: vicky

HAHAHAHAHAHAHAHA ;D (L)

2007-12-02 @ 20:02:34
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback