och egentligen är det okej med mig

idag lyckades jag lämna skolan redan vid 13 istället för tre långa timmar senare som i vanliga fall pga inställda och framflyttade lektioner.
lovely.
så jag har iaf gjort lite biologi, men sen kände jag att ögonen höll på att stängas och tänkte aja jag kan sova middag lite.
det slutade med att jag sov i TRE timmar, mellan 16-19.
men fy fan va skönt det va, ja ångrar det inte en sekund, kan fokusera bättre nu istället.
och nu måste ja säga att mitt nystädade rum skänker mig lite glädje haha.
och det blir lättare att julpynta när det är städat.
dock julpyntar vi nästan ingenting innan den 20e december och det tycker jag är rätt skönt, men sen brukar vi alltid ha kvar pyntet överdrivet länge haha, får se hur det blir iår.
men nu är det ju snart lucia och jag känner inet av det alls tyvärr.
jag älskar lucia, men nu känns det som om vi inte ens kommer hinna baka lussekatter tills på torsdag.
men men, jag får leva på förra årets vecka av lussetåg och stearin i håret hahaha ^^ 

idag slog det mig att jag verkligen måste börja röra på mig och komma i form litegrann iaf.
vix - friskis varje vecka är vårat nyårslöfte okej? haha
för jag känner faktiskt att jag har fått sämre kondition och känner mig allmänt tröttare och hängigare.
jag brukade ändå gå promenader rätt ofta förut, men har verkligen inte orkat hänga med så ofta den här terminen hur mycket mamma än har tjatat.
och man dör fan i förtid om man aldrig rör sig.
tyvärr har jag ju haft problem med foten och åtskilliga förkylningar om man ska skylla på nåt.
men det ska man nog inte haha.
shit från och med i somras har det här har verkligen varit den ohälsosammaste perioden i mitt liv!
usch nu mår jag lite illa haha.
mycket ska ändras på till nästa år iaf, det har jag bestämt nu.
men inte än, det här året ut tänker jag leva ett ohälsosamt liv, som hela den här terminen. bestående av stillasittande, för lite sömn, choklad, alkohol och fyllemat.
yummy.
och som bakgrundsmusik, the killers <333

I've got this energy beneath my feet
Like something underground's gonna come up and carry me
I've go this sentimental heart that beats
But I don't really mind that it's starting to get to me now



Kommentarer
Postat av: vicky

jag såg allt adventsljusstaken i somras......
aah det får bli vårt nyårslöfte haha ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback