parle à ma main

mitt rum är nästan rent nu.
jag mår inte bättre av det, gör det enbart för att en elementgubbe ska in här imorrn.
nåt jag däremot mådde bra av va att slänga alla mina extracts!
jag behöver inte dom längre, visst ja kan använda böckerna i exams men då är det ju itne specifika utdrag jag behöver läsa på.
phew.

positiva saker med dagen:
- vi pratade inte om juloriatoriet på svenskan (är fortfarande på sid 35 typ)
- jag lämnade in min WL 2
- jag är nu 100 procent säker på att jag inte är i ett tillstånd jag inte vill vara i haha
- biologin va typ inställd
- jag och vix kanske har hittat en som kan sy upp våra balklänningar
- jag hittade en lovely balklänningsmodell + färg
- jag är iaf nästan klar med städningen
- dagens family guy avsnitt va roligt
- jag har ätit choklad

negativa saker med dagen:
- jag kunde inte sova igår (det är väldigt ovanligt) så jag va astrött imorse
- jag orkade inte ta kajal = jag kände mig naken hahaha (ja jag är ytlig om ni inte har märkt det tidigare)
- fick fucking skrivkramp på paper 1 idag och den blev icke icke icke bra haha
- jag har inte gjort biologilabben och nu börjar ångesten komma krypande
- mina läppar är spruckna
- det är jättekallt
- jag tänker för mycket
- jag tänker i onödan
- jag tänker på fel saker
- jag är dum! haha
- jag är fett ego som har skrvit jag typ 22 gånger

förresten fick jag värsta sjuka infallet idag och lyssnade på gwen stefani i typ en timme när jag städade
och inte nån bra låt som don't speak, nej nej utan: sweet escape (fast ja gillar den haha), hollaback girl (gahhh) och if i was a rich girl (GAHHHHHHH)
nu får jag ta mig samman och lyssna på the killers eller nåt, detta är inte bra.

ne, parle à ma main säger ja bara haha :P

Kommentarer
Postat av: vicky

hahaha non parle à MA main!

Postat av: Jennica

Åh, vad är det för nån som syr upp balklänningar? ^^,

2007-12-11 @ 16:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback