you're right

jag är inte av rätt virke för IB, då jag prioriterar sömn väldigt högt i mitt liv.
men de här sista två dagarna och nätterna ska jag ge upp det och försöka få till såkallade all nighters.
jag ska bli klar med allt jag måste bli klar med, och det ska bli bra.
men det känns som att jag bara lurar mig själv, hur ska det kunna bli det egentligen haha?
det gäller att prioritera.
men jag vet bara inte vad.
jag har iaf carte d'or cheesecake razz glass som ska bli min partner dessa två dagar <333

gjorde ett multiple intelligence test idag på engelskan, vilket inte så förvånande visade att mina dominerande intelligences är musical och linguistics
jag tar inte direkt vara på musical längre
bara låter det rinna ut i sanden och tänker att jag måste plugga, men pluggar inte heller utan sitter bara och tänker jus att jag har massor att plugga på och mår dåligt för det
idiotiskt
jag kommer nog ångra det, för när ska jag nånsin ta tag i det igen?
snart är jag ju för gammal för att ta lektioner.
suck, ibland blir jag så trött på mig själv.
jag önskar jag kunde har försökt brinna lite mer för mitt intresse.
"men du har ju så lätt för dig" - kanske det som är problemet, för då inser man inte när man faktiskt behöver kämpa lite för att det ska gå framåt.
och då står man still och då blir allt bara tråkigt.
så känner iaf jag vad beträffar flöjten.
jag kunde försökte lägga ner lite mer kraft och fått ut så otroligt mycket mer.
vi får väl hoppas att min linguistic intelligence gör så att ja klarar mig vidare i livet, annars har jag gjort ett fatalt misstag.
ville bara säga det.
och jag blir trött på mig själv när det gäller annat också.
jag lever inte som jag lär om man säger så.
pathetic.

No thought was put into this
And I always knew it would come to this

en roligare vändning: IB's och andra som läser klassiska verk (haha), check this out!!!!
http://rinkworks.com/bookaminute/classics.shtml
fan va jag garvade åt typ brott och straff, hamlet, frankenstein, romeo och julia, the crucible och många mer hahaha enjoy ^^

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha! De var roliga! Speciellt jane eyre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback