blue

har inte haft imbamotivation att blogga de senaste dagarna haha.
har nog känt mig lite low, vet inte riktigt varför tror det har mycket med att jag är väldigt trött men ändå borde göra en massa saker att göra.
så ni som tycker att jag har varit konstig får ursäkta.
jag mår iaf bra nu :P (som dom säger i barnprogrammet storasyster och lillebror i slutet "storasyster och lillebror mår BRA nu" hahaha)

i söndags va jag på friskis med vicky och mirry, och i omklädningsrummet gjorde jag upptäckten (eller ah har upptäckt det förut) att vissa verkligen inte skäms för att fläka ut sig totalt och stå nakna och typ smörja in sig med bodylotion när det är hur mycket folk som helst där haha.
det kanske är fullt normalt för vissa men jag skulle never ever göra det.
det roliga är att det verkar som om det blir vanligare ju äldre kvinnorna blir haha.
jaja, jag ska låta dom ha sitt lilla roliga men kan inte låta bli att höja lite på ögonbrynen när folk är totally nude offentligt längre än dom behöver.
sen vet jag att killar gör det och mycket mer men det har jag ingen lust att gå in på haha.

igår va det lite plugg, fika med anna och träffa jonas lite som gällde.
och fyi med mitt matteprojekt så leder mix megapol med bästa musikmixen (big surprise haha)

idag ska asianbabes chilla hos honey och se på bridget jones dagbok :D
ska bli kul, jag är ju lite filmretarded så jag har inte sett den haha.
sen är det bra för oss A2students att se den eftersom är väldigt inspirerad av pride and prejudice ^^
vi ska äta junkfood också, yeah can't get any better haha <333



ska snart bege mig till stan och hyra den och fixa lite annat.
men nu är jag hungrig, bye



because you always make me smile <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback