cake

alla hjärtans dag igår, spenderades självklart med jonas.
det va lovely <3333
bifogar här en bild på en av hjärtkakorna jag själv har bakat, dock kommer den inet riktigt till sin rätt på bilden haha.
god va den iaf ^^

lovecake

maten jonas lagade va också yummyyummy ^^
sen kollade vi på american pie 4 som vi såg den dagen vi blev ihop haha.
mycket romantisk film eller vad säger ni ;)
hahaha den är bra hur som helst.
"he will put the clarinet up your ass... BACKWARDS!"


apropå ass så är min mamma roligast i världen (ni fattar snart övergången).
hon bakade en typ kaka igår, och använde nåt recept där det stod att man skulle pensla formen med vatten så skulle den inte bränna fast. det hette nåt speciellt som jag inte kommer ihåg så vi säger att det hette vattenpensling. det funkade iaf inte så jättebra, för det brände fast lite och mamma sa:
Vattenpensling?! Vattenpensling, MY ASS!
hahahahahahh
jag skrattade halvt ihjäl mig åt att hon verkligen använde det uttrycket hahaha.
jag har även lärt henne att säga lol, alltså mest på skoj men en gång höll hon nästan på att säga det på jobbet mohahah.


jag har kommit till avsnitt sex i ugly betty nu för er som är intresserade :P

idag ska vicky och jag "gymma" haha.
vi får se om vi överlever :P


just det, den här bilden får vi inte glömma:
WoW
det är jonas wowkaraktär, naken.
bredvid ser vi "jonsey's pet, Doggelito"
jag fick iaf se lite olika karaktärer göra några kommandon typ som dance, train och flirt.
om det säger jag:
hahahahahahhahahahaha.
hahah
haha
ha
nästan för roligt :P


och bridget jones dagbok äger, go darcy!  <333         

Kommentarer
Postat av: Linda Pell

Tjosan på dej Elza!

Pyssling syssling Linda här! Satt och googlade lite själviskt på mitt eget namn å så hittade jag din blogg. Världen är liten. Jag Linda bor ju i Uppsala.

Mamma stog bredvid datorn tjöt till förtjust när jag hittade bloggen, hon sa att ni setts på din faster Gudruns begravning.

Min mormor inga är dålig nu så jag förstår hur det känts. *krama*

Hur som helst så försökte min mamma, (din pappas kusin) Hjördis skicka Julbrev till er. Det kom tyvärr tebax å sa att adressaten flyttat utan eftersändning. Har ni ny adress?

Aja, kul med sammanträffaden och god fortsättning på nya året!

/Linda Pell (sysslingen i Uppsala)

2007-02-15 @ 18:54:23
Postat av: elza

hej hej, kul att du hittade mig :)
synd att din mormor är dålig, hoppas verkligen att hon blir bättre.

hmm jag vet ju inte vad ni har för adress till oss och jag vill inte skriva den nuvarande här i bloggen. men om du vill kan du ju höra av dig till min mail, [email protected] så skickar jag adressen.

Ha det bra, hälsa familjen :)

2007-02-15 @ 21:04:37
Postat av: Vicky

we barely survived (L) haha

Postat av: h0nung

WOW ÄGER DIN SUBBA.

2007-02-16 @ 23:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback