dagens

dagens outfit
 
















Dagens outfit:
Vit topp med svarta prickar, indiska
Mörkgrå a-linjeskuren klänning, vero moda
Grå ribbstickade strumpbyxor
Svarta stövlar (dock prickiga strumpor där haha)




Dagens låt: first day of my life - bright eyes 
http://www.youtube.com/watch?v=o5rhhQbyYV0 SÅ SÖT ^^
Dagens dusch: om en liten stund
Dagens frisyr: rakt, men lite vågigt i topparna
Dagens smink: mascara, kajal och lite coverstick
Dagens händelse: hm, vi informerade om ämnesval för ettorna, haha ja det va väl typ det. vicky och jag hade matte studies :P
Dagens planer: att va i skolan mellan 8 och halv fem, sedan sånglektion och nu hade jag tänkt duscha och göra lite franska innan jonas kommer ^^
Dagens vill ha: ett stort franskt ordförråd
Dagens saknad: my baby <3
Dagens drog: har inte haft nån drog idag, men gårdagens drog va apelsiner haha
Dagens tråkigaste: när jag blev stuck på två algebratal i rad
Dagens roligaste:  jag tror det blir när diala pratade "danska" i bilioteket, skrattade så jag fick ont i magen haha <3
Dagens finaste: se: dagens låt
Dagens måste: dammsuga
Dagens dricka: vatten
Dagens köp: svarta leggings på HM och solero redd berries only 3 % fat - 3 för 15 på netto haha. har dock inte ätit nån än
Dagens mat: pasta med typ grönsaker och sojakött med ost. väldigt salt men det gick ner
Dagens sjuka:
Dagens kärlek: jonas <333
Dagens mående: lite ont i halsen, annars bra (dock hade mina asianbabes väldigt ont i magen idag, krya på er <333)










Kommentarer
Postat av: Jennica

jag sa nog aldrig det, men du var fin idag:)

Postat av: elza

danke ^^

2007-02-06 @ 20:48:43
URL: http://pell.blogg.se
Postat av: vix

bäste far.. eller som diala sa: mr far hahaha (L)

2007-02-07 @ 16:05:38
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback