hahahhahö

haha honey du borde skrivit om mannen du misshandlade på orion :P
så nu gör jag det istället.
jo det va såhär, honey slog till en man med sin halsduk på orion och då sa han "höhö va fan ville du ha med mig hem?"
vilket va roligt :P
det är fettisdagen idag, så vad vi gjorde på orion va *dudumdum* att äta semlor.

nåt annat som är roligt är dethär:
pellishuwa says: så tog vi lite av varje

och idag kom vi fram till att den svarta såg ut som en HUNDBAJSPÅSE


hahaha man måste förstå sammanhanget men det tänker ja inte låta er göra ^^

behöver jag nämna att jag är flumtrött?
och att vi snart åker till england?
vi fixade rumsindelningen idag, mycket smidigt ^^
fan va kul, och det är snart


ne jag tror inte det blir mycket vettigt skrivet nu så jag lägger ner.


i miss my babylainen <333 (haha fattar ni, suomi, finland, perkele!)
snart är det ett år sen sverige vann ishockey VM
och finland förlorade
looove you!

Kommentarer
Postat av: vix

hahahahha hon slog till honom TVÅ ggr ;D

Postat av: Anonym

hahaha, n000000b, hockey-OS menar du.. luvuanyways, typ. (L)

2007-02-20 @ 20:27:52
Postat av: h0nung

hahaha du borde ha skrivit om hur CASSELS ÄR VISST EN TANTAFFÄR HAHA :D

2007-02-21 @ 20:18:43
URL: http://honeykohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback