hultan, here we come!

idag, kära vänner har jag införskaffat biljett till hultsfred 2007! (haha viktigt med årtalet där)
ska bli såååå kul.
eller som lina uttryckte sig "vi ska på hultsfred, nanana"
hahah.
så det va väl ungefär det min dag började med, köpa biljett med honey på turistbyrån.
och jag vet, det har inte släppts värsta banden än, men det kommer.
140 more to go liksom!
yeah.

under dagens häng @ biblioteket sades mycket av mer eller mindre vikt.
mest mindre haha.
dock va detta ganska fyndigt efter snackat om mobil som vibrator: "elza, din mobil är kantstött. CUNTstött!"
hahah
honey sa att hon ville gifta sig med filmen pride and prejudice (inte den med kiera knightly, utan versionen som är nästan exakt som boken)
jag kan inte göra annat än att hålla med.
i lovelovelove it.
och mr darcy, colin firth, är bäst haha, både i p&p och bridget jones dagbok.
här är bilder som en hyllning till honom:

alltså jag tror det är hans lednsa ögon som gör att man känner sån sympati! haha

nu till nåt helt annat, vicky och jag kollade i moore idag och det va kul haha.

ska inte gå in närmare på det haha.



imorrn har jag då min svenska oral presentation som utgör 15 % av betyget.

nej nej, ingen press alls här.

fast just nu har jag nog lugnat ner mig.

hoppas bara att det går bra imorrn och att jag inte pratar som jag brukar, för det är för fort :P
haha tänk om jag försover mig, då dör jag lite.
nejdå, inte försover jag mig haha.
och nu ska jag nog läsa igenom den en sista gång.
shit vad jag längtar tills imorrn när det är över!


Kommentarer
Postat av: Jennica

Går din orala verksamhet hälften så bra som förra gången så kan du vara lugn, du var skitbra^^:)

Postat av: vix

allt kommer att gå finemang :D

ååh jag vill också på hultsfreeed :(:(

2007-02-21 @ 22:35:32
URL: http://vix.blogg.se
Postat av: h0nung

okej lite försent men dte kommer gå skitbra på din oral (L) haha :D Elza, Love actually går nu på lördag och vilka är med där? jo HUGH GRANT OCH COLIN FIRTH :D:D puss!

2007-02-22 @ 22:19:33
URL: http://honeykohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback