krångel

shit vad blogg.se har krånglat dom senaste dagarna då.
därav mitt dåliga uppdaterande, jag har helt enkelt inte lyckas logga in
äntligen kan ni andas ut

i måndags va det ett freakin år sen jag och jonas blev ihop, shit vad tiden går fort!
vi firade det dock igår, va på oliven och på bio
myyysigt, älskar dig verkligen <3333333
och för att verkligen recreata the moment för ett år sen kom jag försent både i måndags och igår när vi träffades haha.
cause that's how we like it hahaha.
när vi va på bion igår upptäckte vi förövrigt såna där popcornsmaksättare ni vet, och ah jag har sett dom förut men jag det jag upptäckte igår va vad deras hemsida heter:
www.nomorenakedpopcorn.com
hahah, mycket fyndigt.


om ni undrar varför jag bloggar nu så är det för att jag inte är i skolan (duh statement)

jag har nämligen ont i halsen, och nej det är inget jag brukar stanna hemma för men det är ändå bara två lektioner idag och eftersom majoriteten av klassen är på inventering så kommer det nog inte hända nåt viktigt.
nu vet ni.

det jag har velat lägga upp på bloggen sen i söndags är iaf detta.. måste bara förkalra bakgrunden först.
det som ni snart kommer läsa skrev jag, honey och vicky när vi gjorde businessarbetet i ettan hemma hos mig och typ tröttnade på det. hittade det i mina dokument för några dagar sen och jag tycker det är fruktansvärt roligt :P

Ur so 6y m8 and that’s gr8. i believe its f8 that eye h8 that ur l8. I should use u as b8 cuz ur name is k8. cu! No w8! The taxr8 of  n8 in q8 on a d8 @ the g8 is 2 cre8 a pl8 so u can sk8 str8. Its legal if ur 8een not 8.

det här ska läsas på svenska:

2l; l1 att d1 är f1 h1, sh8 så får du se en bl8re, sk8 snö. l8 sp8 på p8. k8e r 7k o liggr på 7khus1
g oral6 ej anal6 lr bara ha 6. mn aldrig 5
 Ann Ahl www.eniro.se 


hahahahah yeah, och kommer ni ihåg vad vi väl gjorde på eniro sen? 
love you guys, för vår humor är lägre än glocalnet!  


Kommentarer
Postat av: jonsey

is that really the way we like it? ;)

älskar dig

2007-02-28 @ 15:41:50
Postat av: Vicky

hahah shit vad vi är kreativa asså :D (L) m8 haha :D

Postat av: h0nung

hahaha omg, it's a fucking masterpiece :D

2007-02-28 @ 21:35:58
URL: http://honeykohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback