orkish

hahahahah det va nog den fulaste rubriken ever. orkish :P

hur som helst, vi hade ingen biologi idag så jag va hemma vid halv två.
mycket nice. 
däremot är det inte nice att vi har psykologiprov imorrn. 
jag har verkligen noll motivation och ja, jag tänker skylla det på läraren. 
utan tvekan. 
vi har fått 8 kanske djupa study questions och när vi skulle gå igenom svaren i tisdags sa hon såhör om en fråga "eeeehhh im sorry, im having a total blackout, i don't remember the answer.... maybe i shouldn't choose that question for the test" HAHA ne kanske inte. 
suck
just nu är det komiskt, men vi får se hur komiskt det blir på exams. 


igår spenderade jag rätt mycket tid med min syrra, uppenbarligen liet för mycket tid eftersom vi enbart tjafsar idag haha.
jag började iaf sjunga på den där "Petter ioch jag, vi är goda vänner fastän mycket olika" från pollyreklamen.
och den slutar ju "men en sak har vi nog gemeensaamt..... POLLY!"
så jag tänkte att alice skulle fylla i, men hon hade helt glömt bort vad reklamen handlade om så hon fyllde i "ehh.... FELIX KETCHUP!"  


här är ett av mina favoritklipp från family guy (det när dom uppfinner sång för er som hört mig tjata om det haha)
http://www.youtube.com/watch?v=fdSoSmZNqYk
check it out ^^

och den här: http://www.youtube.com/watch?v=UtR3k7ouxmY 


det roliga är att jag borde inte sitta här nu och jag vet det hahah.


Kommentarer
Postat av: bengt

did you just said I was fat?? hahahaha "ehhhm, this is news to me..." det gjorde just min dag elza :P just det du ska få tbx din skiva med family guy, tralala :)

2007-02-01 @ 18:08:35
Postat av: Jennica

Haha jag har undrat lite om the cavemensingers, och det gjorde just min kväll;D

Postat av: vix ;P

hahaha loooooooooooool ;P

2007-02-02 @ 20:07:16
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback