radio

nu jag jag lov mina vänner ^^ 
mycket skönt, synd bara att jag måste plugga.
tex göra en "intesivstudie" i matte till the math project haha. 
just nu samlar jag iofs bara data och det är inte särskilt jobbigt. 
jag måste även finslipa min svenska oral presentation som jag ska ha den 22a februari.
hjälp, 15 procent av betyget på 15 minuter haha. 
men skönt att ha det gjort, om det går bra annars får jag väl gräva ner mig nånstans :P 
haha just det, ska läsa 15 kap i pride and prejudice också, bra planerat elza 
men nu nog om skolan. 

jag har som många av er vet, enbart det analoga tvnätet haha.
det innebär att jag inte har följt ugly betty.
men nu har my baby bränt dom åt mig, wohoo, så jag har sett 4 avsnitt och i simply looove it ^^ 
det är typ perfekt gjord måste jag säga.
yeah
nu vet ni 


för er som är nyfikna  på det där jag skrev om fransyskan som ska bo hos mig och sa "lol" på msn (det måste omfatta oerhört många), så har hon addat mig och är jättetrevlig, så det verkar inte vara några problem haha.
(nu kan ni som har gått och bitit på naglarna över det andas ut)




im emooo med lejonman till hår haha.


idag har vicky och jag varit i stan.

för andra gången fick jag vara med om vickys "åh vad bra nu har jag en budget"

och lite senare "neej, nu sprack min budget"

hahaha.
men hon fick två par snygga jeans och ett par snajsiga (haha omg) skor.

jag fick tag i en söt klänning som faktiskt kan få plats i min budget.

däremot hittade jag ett par underbara skor som INTE gör det.

hur ska jag lösa det tro haha.

det måste gå, håll tummarna för mig ^^

skor är ju ändå skor, inte nån topp man använder två gånger och sen glömmer bort.


åh, nu spelas i will survive på rix FM, men den får inte va med i min studie för det är fel klockslag haha.

oj nu blev det skola igen, men mitt math project går iaf på att jämföra mix megapols och rix FM's musikutbud. därav mitt radiolyssnande.


the ark i melodifestivalen idag, intressant.
bra hoppas jag!
förra delfinalen pallade jag inte att kolla på, det va FÖR dåligt.


dagens slutsats: lovet kommer gå fort


Kommentarer
Postat av: Vicky

the ark gick vidare ^^

Postat av: Hanna

Så hon skrev inte lol till dig också, vilken tur... ;)

2007-02-10 @ 22:21:07
URL: http://hannaqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback