wtf

antony and the johnsons kommer till sverige!
men inte till gbg eller sthlm eller nåt normalt, nej nej dom kommer till fucking dalhalla i rättvik den 2 juni!
faaaan, inte precis som att jag kan ta mig dit, speciellt inte då :(
jag skulle verkligen verkligen vilja se dom.

fick ytterligare en chock när jag gick in på ticnet, för bright eyes ska spela i sthlm den 24e mars!
fattar ni, bright eyes jag älskar älskar älskar dom och biljetten va inte ens särskilt dyr.
dock är jag i frankrike då så det sket sig också.

och allt det här upptäckte jag under 10 minuters tid, suck det va mer än vad jag klarar såhär tidigt på morgonen!

 

nu ska jag lyssna på dom hela dagen och va frustrerad :P

Kommentarer
Postat av: Jennica

Åh, jag förstår din frustration. Bright Eyes vore ju underbart att se...

Postat av: Elsa

Åh, stackare!

2007-02-04 @ 19:44:22
URL: http://www.kamomill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback