bad baaad girl

jag vaknade då för en halvtimme sen ungefär ^^
anledningen att jag inte är i skolan är följande:
på onsdagar börjar jag i vanliga fall 11.10, idag är dock de två lektionerna jag har inställda pga rotarygrejen alla ska på (man har fått välja ett yrke man vill veta mer om)
nice tänkte jag för då börjar jag inte förrän 14.00 idag.
tyvärr va det så att det va två schemabrytande obligatoriska föreläsningar på morgonen mellan 9-10.50.
what?!
föreläsningar på vår skola har en tendens att vara oerhört boring.
förutom den med jonas hassan khemiri som vi inte fick gå på :P
hur som helst, jag ville inte gå till skolan tidigare än vanligt för att lyssna på det PLUS att jag sen skulle ha ett tre timmars hål till rotary (eller rotari jag kommer inte ihåg) började.
så nu är jag bad girl och är hemma istället och har inget dåligt samvete alls även om tengling skulle va där och ta närvaro.
till saken hör att vicky och diala också sket i att gå, yeah.



gemma ward - modellen med dockansiktet.
jag måste nog följa med strömmen och säga att jag förundras av hennes look!

lista is the shit:

Favoritväska: min svart marc jacobs lookalike från HM
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: brun
Ögonfärg: bruna, gröna, orangea :P
Favoritfilm: smala sussie
Favoritskor: ballerinaskor, helt klart
Drömjobb: journalist, med inriktning på mode (ska besöka borås tidning idag, får se om jag blir motiverad haha)
Favoritkaffe: gillar inte kaffe, tyvärr
Sofi eller Ebba: sofi
Favoritstövlar: mina svarta med klack
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: beror på min budget, men så mycket jag kan
Hur många skor har du: vet inte, och jag orkar inte räkna
Louis Vuitton eller Gucci: gucci
Kilklack eller stilett: hm.. gillar inte nåt av det jättemycket. men skulle va coolt att gå i stilettklack nån gång. kilklack är snyggt på en del, men tror inte jag skulle passa i det. dock är det väldigt somrigt ^^
TV-program: sex and the city
Drömutseende: haha, jag klarar mig nog som det är. men om jag skulle se ut som nån annan vore väl inte gemma ward helt fel haha ^^
Fulaste plagg i din garderob: kanske kulturskolans pikétröja hahahah, ne jag vet inte riktigt, kan nog va ett par linnebyxor med hög midja (iew) jag fick för längesen
Snyggaste plagg i din garderob: hm... den svarta ginaklänningen eller den mörkgråa veromodaklänningen kanske.. allstå det beror ju på när man ska använda det.
Länder du vill till: så många som möjligt!
Favorithändelse i hela ditt liv: oj. det får väl bli när alice föddes ^^

Vill ha mest just nu..
Skor: mörkbruna boots, vita låga converse, och säsong för ballerinas!
Klänning: en svart kortärmad från HM som jag inte har provat för jag borde inte köpa den haha
Väska: nån lite större à la marc jacobs
Jeans: mörkblå, låga cheapmonday


nu borde jag duscha och stuff, bye

Kommentarer
Postat av: h0nung

förlåt men suck vad ointressant det var hahahaha :D (L)

Postat av: elza

din mamma är ointressant ^^

2007-01-31 @ 16:26:19
Postat av: Elsa

Yey, jag håller med Power to alla som heter Elsa! :D

2007-01-31 @ 17:23:21
URL: http://www.kamomill.blogg.se
Postat av: h0nung

Elsa Grave FTW!!!!!!!

2007-01-31 @ 22:45:27
URL: http://honeykohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback