fotbollsstrupmor is teh shit

parteej igår ^^
jonas 20års fest <333
som ni vet va vädret igår rätt slaskigt och blött, så nästan alla hade plaskblöta strumpor när de anlände, även jag.
tack och lov fanns det fotbollsstrumpor där, i love them haha.

jag tog inte värsta många pics igår märkte jag, men här är några som togs:

hässle jao asianbabes
dynamiska trion  ahaha
strike the pose sdjfksd 

och jag vet att jag är med på nästan alla, men det blev bara så hahaha.
får försvara mig med att jag itne tog så många bilder som jag brukar :P
kulkul va det iaf :D:D
jag och jonas sov i baikstugan, det är andra gången jag gör det lol
men jag va trött och det har jag varit idag också, därav min tupplur (i två delar) på cirka 3 timmar.
im soooo not ready for school tomorrow haha.
men men, en och annan sunkdag kan det bli.
lyckades ju iaf läsa p&p när jag hade sovit, den är bra :)

nu får det nog räcka för idag.
livet är en fest - fyllan värmer bäst
hahahah, eller va säger ni?  

läs honeys fylleinlägg :D http://honeykohan.blogg.se


Kommentarer
Postat av: h0nung

Livet är en fest, ungdomarnas visdomsord. TYCKER JAG IALLAFALL xP Och du är med på alla kort bara för att du är sjukt fotogenisk (och ser ut som en slut i den färgen (L)(L)(L))

Postat av: jonsey

word honey, word. haha

2007-01-21 @ 23:45:29
Postat av: elza

hahahahah du är bäst honey (L)

2007-01-22 @ 18:59:50
Postat av: pixlar

tooooooooooooootally agree ;D

2007-01-22 @ 21:07:19
URL: http://vix.blogg.se
Postat av: Ana

hihi het pose elza ^^

2007-01-24 @ 18:03:30
Postat av: tldw ygisxe

ndhazreq tnhkp xatopjy uboyg zptdya qicrstga kvxslfiq

2007-02-28 @ 13:47:59
URL: http://www.pcgsak.fcjavz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback