listor is teh shit ^^

här har ni en av mina roliga listor :P
nedå det här va inte den roligaste, men den duger

Personfakta:

Namn: elza
Kön: Kvinna
Ålder: 17
Längd: 160 cm.
Hårfärg: brun
Ögonfärg: bruna enligt mig och de flesta, gröna enligt endel, och ibland har jag fått höra att jag har en touch av en orange nyans haha


Har du någonsin:
Ätit sushi: vegetarisk sushi på eest, remember honey?
Stått på scen: ja
Klättrat på berg: heter det inte klättat i berg :P men nej det har jag ej haha
Sett vita huset: på tv


Antingen eller:
Kallt eller varmt: varmt. det är kallt nu:/
Spets eller satin: öh, det beror på
Svart eller rött: rött
Regn eller snö: snö
Rosor eller tusensköna: rosor
Vår eller höst: vår
Matte eller engelska: engelska

Inom de 48 timmarna:
Kramat någon: ja
Kommit sams med dina föräldrar: haha va ?
Bråkat med en kompis: nope


Gillar du att:
Ge kramar: ja
Ge massage: gillar att få haha
Gå promenader i regnet: nej, inte regn


Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: va i italien, jobbade, solade, badade, festade och hade allmänt kul
Svär du för mycket: nja, finns värre
När duschade du senast: i morse
Vilken färg är det på dina byxor just nu: gråsvart
Vilken låt lyssnar du på just nu: haha fan jag satte precis på sexyback :P före det lyssnade jag faktiskt på the killers !

Vad är bredvid dig just nu: pride and prejudice, mosippan, massa pennor, ocg två burkar body butter 
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): stökigt. har nämligen smink och massa halsband där också. men hela mitt rum är oftast stökigt så who cares

Vad var det sista du åt: lite pasta när jag kom hem
Har du en lavalampa: haha nej, men ville ha en när jag va liten
Hur är vädret just nu: KALLT
Vad gjorde du igår kväll: va i skolan i typ 8 timmar, hade sånglektion, pluggade, va med jonas och sov haha
Vem pratade du sist med på telefon: hm, pappa va det nog
Vad gör dig glad: just nu, att jag fick gå och lägga mig istället för att gå UT i kylan och ta mig till musikskolan
Vart skulle du vilja du åka: till värmen
Vill du ha barn: ja, dock inte än haha
Vad ska dom heta: hemligt :P


Kommentarer
Postat av: Ana

jag tycker brynolf är ett bra förslag på barn namn ;P

2007-01-25 @ 19:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback