respect

singstar och guitarhero igår hos amanda ^^
i love it, det är roligt, nästan FÖR roligt :P
vi varvade mellan 80tal och singstar legends, den har jag inet sjungit förut men den va asbra, bland annat fanns respect med aretha franklin med :D:D:D       
guitarhero däremot gick sådär, jag är väldigt mixad med mina resultat, först failade jag nästan easy, men klarade den med nöd och näppe med 66 % och sen fick jag 87 % på medium haha. 
hursomhelst så är det beroendeframkallande. 
sen när det bara va jag och jonas kvar, parbattlade vi med amanda och ralph på it's a final countdown, och vi ägde stort ^^ 
dock fick dom revansch på en låt som jag inte kommer ihåg vad den heter atm (varken jag eller jonas hade hört den haha)

när vi åkte buss hem sa jag "jag är faktiskt inte trött. ska vi va uppe till fem eller nåt?"
klockan va 3. jonas trodde mig inte för att jag hade tidigare klagat på att jag hade en massa att göra idag och det brukar betyda att jag vill sova.
när vi kom hem la jag mig i sängen, ångrade mig och somnade som en stock :P
så rolig är jag hahaha.


det är typ storm här, hoppas bara inte nåt träd blåser ner som sist, när gudrun härjade.
i like våra träd.
ne nu borde jag städa.
och senare ska jag träna med vicky.
hoppas du inte får mjölksyra nånstans bara...
HAHAHHAHA, sorry va bara tvungen <333


har ni förresten tänkt på att texten till life on mars är rätt skum egentligen.

That Mickey Mouse has grown up a cow

wtf? hahaha


Kommentarer
Postat av: Vicky

hahahahha jag tar väldigt mkt åt mig :O hahah skoja ^^ (L)

Postat av: h0nung

iiiiiiiiiiiiiiiiiiew

2007-01-14 @ 22:35:14
URL: http://honeykohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback