bandgeek

idag va en låååång jobbdag.
för vi spelade vid ingången till borås arena också haha.
det va mest jobbigt måste ja säga haha, för mitt notställ sjönk och det va så jävla kallt.
idag hade ja på mig lika mycket kläder som ja hade i mars.
det, mina vänner är sjukt.
så fick vi fribiljetter till matchen.
hur många av oss bandgeeks tror ni gick?
en HAHAHAHAHAHAH det tyckte ja faktiskt va jättekul.
ne, men ja tror fler hade gått om det va fint väder, tillochmed jag.
jag tänkte faktiskt gå in i det sista, för att åka ner direkt till torsdagskvällen sen.
men pga mitt sjukdomstillstånd sket jag i det, för jag vill inte frysa.
jag har nämligen tillfrisknat lite och vill inte sabba det.

köpte en klänning idag, och det får nog bli min "lilla svarta"
me like it very (omg men det är sommarlov så jag får skriva very haha) much :D

den värsta jävla känslan som finns, för övrigt, är att känna sig underlägsen.

det tycker iaf jag.

men, såhär sa peng när jag förklarade att ja spelar som jobb:

pellishau says:
precis som de antika egyptierna som var musiker och prostituerade :P

HAHAHAH, tack för den ^^


Kommentarer
Postat av: vicky

du borde kommit och hälsat på när du slutade spela ;D haha

Postat av: elza

haha aa men då hade ja inte fått skjuts till stan och det gick tyvärr före :P

2007-07-13 @ 11:01:30
Postat av: vicky

haha iiiiifff ;P

2007-07-13 @ 12:07:41
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback