bara för att jag är trög:

dagens trögaste: vi spelar we'll meet again.
vi hade övat en gång att jag skulle presentera medan de andra fortfarande kompade, gaah orkar inte förklara men ah. jag tyckte iaf inte om det och ville inte göra det idag. så vi struntade i det. men mitt i låten börjar en nicka till mig ja ba wtf, jag har ju sjungit klart och ja skulle ju slippa prata.
men ja ba aja om dom verkligen vill så.
så jag ba "eeh... ja vi är alltså borås stadsmusikanter och öhm... vi är glada att vara här idag" och alltså det låter helt miffat för det är inte bara komp, det är fortfarande själva låten.
så jag bara slutade prata sen och fattade verkligen ingenting.
när det va slut: men elza du skulle ju komma in igen och sjunga i refrängen!!!!!
HAHAHHAHAHAHA OMG, och jag stod där och pratade i mikrofonen mitt i en låt, och till råga på allt sa jag inte nåt bra alls haha.
och vi har alltid gjort så att ja kommer in i refrängen igen.
suck på mig, jag borde fattat, tur att det regnade och bara va typ 2 pers där hahahahaha.

om ni inte tyckte det va kul alls så va det väl synd för er haha, men ja vill komma ihåg det här :P

Kommentarer
Postat av: teepee

hahaa du ser du passar så bra in i vårt gäng ;D jag åker imornkväll!! iiiiih:D

Postat av: Anna

jag tycker om dig ändå (L) hihi

2007-07-06 @ 01:44:32
URL: http://varannan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback