feberish

suuuck, jag hade feber förut idag.
men nu har ja tagit febernedsättande så mår mycket bättre.
har dock ooont i halsen fortfarande.
men asså jag och feber, det funkar itne ja blir helt borta.
hallucinerade inte nu iaf haha, så farligt va det inte.
men va hur yr som helst och kunde knappt stå.
men ibumetinen hjälpte fort tack och lov.
så idag har jai nte gjort mycket nytta.
men jag blev så sugen på stark nudelsoppa så ja gjorde en själv haha.
det blev faktiskt gott :D
trodde inte ja skulle lyckas med spadet, men cayennepeppar is the shit ^^
haha sen hade ja inte nudlar heller, så la i makaroner så egentligen blev det väl typ som jättestark minestronesoppa.
men gott va det, och staaarkt just as i like it ^^
vicky har ju lärt mig att man ska äta det med pressad citron och gurkbitar så det gjorde jag.
så tänkte jag att det är kul att jag lärt mig nåt i matväg från tjejen som misslyckades med att koka upp vatten i vattenkokare :D

HAHAHAHAHAHAHA  nu sa hon precis nåt roligt..

Vicky, http://vix.blogg.se says
hahah ;D
bara det att jag framstår som en dum hemlös människa men visst :D


hahahaha, sorry gumman men det blir så ibland när man snackar om dig :D (L)

jag saknar honeeeey!
det har knappt gått en vecka och jag har massa saker ja vill berätta för dig.
känns jättekonstigt att du inte är hemma :/
hoppas du har det bra i iran gumman, we miss you <33333333333

Kommentarer
Postat av: vicky

haha det är ju alltid nåt ;D och jaaa,
honey är indeed saknad :( (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback