fuckfuckfuck

ååååh fan vad jag hatar min hals.
det är värre idag, fast jag gick och la mig tidigt och blabla och ja hostar som fan också.
och det här är ju sista jobbdagen, fan jag vill va frisk så ja kan sjunga ordentligt.
pappa säger att ja måste gå till läkaren på måndag och det är väl lika bra.
det är inte normalt att va sjuk i typ en och en halv månad.
så då får väl jag joina vickys och bergs penicillinklubb.
men alla verkar ju typ va krassliga nu.
även tjuvlyssnat.se har uppmärksammat detta:

Ett gäng tjejer ~19 sitter vid ett bord och diskuterar sommarlovet.
Tjej: Asså, det är ett så jävla trist sommarlov, ingen kan supa för varenda jävel äter antibiotika!

HAHA.
så sant, så sant.
frågan är om jag ska hänga med ut ikväll.
om ja hostar som nu går det nog inte haha.
men samtidigt vill jag ut eftersom ja fan inte kommer kunna dricka på en vecka eller vad det är om jag nu får penicillin.
jkdfljfskldjfsdldsfjlsdf blääääää jag hatar det här jävla vädret som gör att man blir sjuk.
jag tror aldrig jag har varit sjuk på sommaren förut.
och snart är lovet fan slut och vad har jag gjort liksom...
tack och lov att det började bra med hultsfred iaf.

ne nu måste jag sminka mig om jag ska kunna visa mig offentligt om 45 minuter.

Kommentarer
Postat av: vicky

DU SKA MED UT!!! JAG HAR OCKSÅ ONT I HALSEN MEN SJUKA KAN VI VARA IMON! HAHA :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback