fullt ös

idag = vilodag!
shit, jag har inte sovit nåt inatt.
va ute med vicky och johanna i gbg igår, vi åkte 8.50 bussen hem (den enda tidigare gick 2), behöver jag säga mer?
men fan va kul det va i gbg, helt annan stämning än här :)
och vi kom in på 20+ ställen ^^
vakten kollade mitt leg och ba "det är 20 för att komma in här"
jag "aha.." *tänkte vända tillbaka*
vakten: men välkommen in!
hahahahaha ^^

efterfesten va ju intressant.
eller va den det? hahahah
ne ja orkar itne gå in på det :P

vi träffade väldigt många konstiga människor.
men det va ju också kul, dock blev det väldigt jobbigt när en kille drog fram sin mest personliga ägodel (haha) typ 50 cm från mig mitt inne på nordstan klockan 7 imorse när vi satt där och väntade på tåget.
det är liksom inte sånt man väntar sig...
det va inte nåt fyllo utan en "vanlig" kille i min ålder haha.
haha helt jävla sjukt.

nu, dags för några citat från folk i min omgivning:

s: vet du vad man får för straff för häleri?
v: öl!

okänd: hej, jag är fjortis! (bästa raggningsrepliken)
okänds kompis från bollebygd: jag är också fjortis!

v:
har du cigg?
tysk: what, i'm sick?!

s: sanning eller konka?
t: (eller nåt): får ja säga ett namn?

s: tycker ni vi är fula och äckliga eller vad är det med er?

e: men ska vi verkligen äta där det har begåtts ett mord.. (jag syftar på fd royal thai, nuvarande golden elephant)
j: ja men då blir vi ju såna babianer!
e: mm, eller va?
j: jaa, babianer, såna som äter människor
e: ja... eller va?!  kannibaler heter det ju
j: JAHA... vad är babian?

fylletant (om drickslådan): jag har inga pengar tyvärr, så ja lägger i en hello kitty-lapp istället, hoppas det är okej!

fullgubbe
: suger du på flöjten så att du får fart på den?

d: har nån ett typ... hävningsverktyg? (syftar på bestick...)

a: vi fick en hundring
e: vem är hungrig?!

d: det är TOLV kronor i varje hög. TOLV TOLV TOLV TOLV TOLV TOLV TOLV TOLV TOLV!

d (på almenäs): nämen titta vad fint med vatten!

d: håll i ratten!

d: är bilen på?

okänd: har ni en sånhär bok också?
vicky: en bibel?
okänd: eh, ne den nya harry potter..

plus typ femtioelva citat med sexuell anspelning från killen som drog fram sin nivetvad.
men dom skippar vi tror ja bestämt haha.

och ja tänkte göra ett festkollage från helgen men ja upptäckte att ja typ bara har bilder på mig själv HAHHAHA.
men håll till godo, såhär har ja sett ut:
image260 image259
och det här, mina vänner, är typ definitionen av partyelza hahaha:
image261
AHAHAHAH this is me take it or leave it säger ja bara ;)

jag har ju fan inte sovit nåt inatt haha.
hur ska det här gå...
ja funderar på att hålla mig vaken tills ikväll.
men vi får se.
ja vill se på family guy iaf, det är nåt ja vet ^^

just det, mina fötter är helt mörbultade!
vix och bergs också, shit alltså.
men som sagt, tur iaf att alla hade ont och inte bara en, eller så haha, så att det inte gjorde nåt att vi inte kunde dansa så mycket som vi ville, för alla satt i samma båt haha.

okej nu orkar ja inte mer, byyyyyyyyye.


Kommentarer
Postat av: vicky

fyfaaaaan vad jag är trött elza!!!! haha ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback