han som tuggar med öppen mun dör

hej hej, hemskt mycket hej!
idag blir det såhär, för att jag helt enkelt inte orkar nåt annat haha.

1.Vilken tid gick du upp idag?
09.55, för att en gubbe skulle komma mellan 10-11 och sätta upp persienner i mitt rum. men han kom typ inte förrän 11.03 så det va onödigt.
2. Vad var det första du sa i morse?
mööööh (typ, svårt att stava mitt trötthetsstön haha)
3. Vad åt du till frukost?
yoghurt med smak av sommarbär med müsli, en macka och ett glas apelsinjuice
4. Vad var det första du tänkte när du vaknade?
nej ja måste duscha och fan va ljust det är i mitt rum!
5. Vad vaknade du i?
sängen haha
6. Vad minns du från igår?
allt haha
7. Vad ska du göra efter studenten?
plugga i england hoppas ja
8. Säger du ?Kex? eller ?chex??
KEX för chex låter retarded :P
9. Vad tycker du om Lars Lejonborg?
fel sida av politiken, och jävligt fula ögonbryn och konstig röst haha :P
10. Vad längtar du till?
just nu vill ja mest att tiden ska stå still för att sommaren inte ska ta slut haha. men att åka på restresa såklart ^^
11. Vilket år var du på din första festival?
hultsfred 2007 <33333
12. Ska du på festival i sommar?
har redan varit ju
13. Favoritalkohol?
drinkar, typ rosa panthern tror ja ^^
14. Hur ofta använder du parfym?
haha ja är inte en parfymmänniska, jag har inte riktigt plats för regelbunden parfymanvändning i mitt liv, för allt annat luktar ju också, typ deo, body butter, lotion, hårspray osvosvosv!
15. Hur ofta tvättar du håret?
varje dag, men nu försöker ja vänja mig av med det och bara köra varannan för det är verkligen inet bra att tvätta det varje dag.
16. Vad tycker du om ditt utseende?
smokin hot! hahaha
17. Hur många Anna känner du?
typ två, men vet väldigt många annor haha
19. Kan du spela fotboll?
neej
20. Åka bräda?
nope
21. Har du en snygg jacka?
jao, men vill ha en ny
22. Är du blyg?
i vissa sammanhang, i vissa inte
23. Säg någon som du hade velat vara kompis med som du bara känner ytligt:
hm.. jo ja vet en men det vill ja ju inte skriva här haha
24. Hur bor du?
i ett hus på en kulle haha
25. Gillar du apelsiner?
ja, men inte att skala dom
26. Berätta nåt ingen vet om dej:
hmhm.. jag bjöd en kille som ja va "kär" i på mitt kalas när ja fyllde typ sex kanske, och han kom dit men sen blev han typ rädd för det va så mycket tjejer där så han stod på balkongen hela kalaset och ville klättra upp på räcket så min mamma fick hålla i honiom och typ locka honom med tårta hahahaha.
27. Vad tycker du om oc?
har ju aldrig sett det :P
28. Brukar du erkänna när du fisit?
hahaha den situationen brukar jag undvika att hamna i helt enkelt  :P
29. Hur många gosedjur har du på ditt rum/lägenhet?
typ fem kanske, på en hylla
30. Varför fyller du i detta?
ja vet verkligen inte
31. Har du ipod?
nope
32. Räkna upp vad du har på dej:
nattlinne, undies och strumpor
33. Vad drack du senast?
vatten
34. Hur ofta äter du godis?
inte så ofta
35. Hur många sms skickar du om dagen?
det blir en del, fast idag har ja inte skickat nåt faktiskt :O
36. Vad tror du folk som känner dej ytligt tror om dej?
oj, ingen aning, det beror nog på hur dom känner mig ytligt, eller så haha
37. Vad heter dina syskon?
alice <3
38. Vad heter(hette) din mormor och morfar?
marianne och nils.
39. Vad heter dina husdjur?
tsatsiki (men kallas alltid sikiiii)
40. Hur lyder din åsikt om pudlar?
fula haha
41. Vilka kanaler har du hemma?
1, 2, 4, 6, the voice, barnkanalen
42. Hur kommer du bo till hösten?
som nu

43. Vem hade du senast en dispyt med?
pappa haha
44. Vad har du dåligt samvete för?
inget just nu
45. Hur ska killen vara?
som han är
46. Har du svimmat någon gång?
nää, bara varit nära
47. Har du körkort, och isf, vad är det värsta du orsakat i trafiken?
nope, men lär ju orsaka en del oroligheter när ja får haha
48. När köpte/kommer du att köpa din första bil?
pass.
49. Hur gammal vill du vara när/om du får barn?
tror ja väntar tills ja blir typ 30
50. Varför gör du detta test?
det har ni redan frågat
51. Vem ska du träffa härnäst?
mina jobbarkompisar om cirka 12 timmar
52. Varför går du ut ikväll?
det gör ja inte? haha
53. Vem saknar du mest just nu? Honeeeey <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback