he had it coming

åh jag såg på chicago igår.
så himla bra ^^
den som gjorde estettvåornas show måste blivit riktigt inspirerad av den :)



och renee zellweger och richard gere kunde ju sjunga båda två, grymt :)
så den här filmen åkte upp bland mina favoriter.
sen är jag ju musikalkåt också så det kan ju va därför.
men musikaler är verkligen bäst, oftast.

He had it coming
He had it coming
He only had himself to blame

If you'd have been there
If you'd have heard it
I betcha you would
Have done the same!


och det här är mitt favoritcitat från den tror jag:
"So that night, when he came home from work, I fixed him
his drink as usual... You know, some guys just can't hold
their arsenic. "

HAHA.

idag är halsen bättre, tack och lov, va riktigt rädd att ja skulle få uppsöka the doctor.
men är ju fortfarande förkyld, men det får vi helt enkelt leva med ett tag.
ÅH honey va inne på msn förut :D:D:D
så ja körde en snabb genomgång av vad som har hänt mig och vix när hon varit borta.
the main kommentar till oss är inte så rumsren HAHA, men jag tror du kan gissa vix.
"sluta va så - - - - - - - - " HAHAHAAHHA, med glimten i ögat såklart ;)
saknar diiiig honeeeeeeeeeey <33333

image256

asianbabes, take it or leave it ^^

love you guys :D <3333


Kommentarer
Postat av: Johhy

Jag måste ju erkänna att riset blev inte så gott:p hehe :P

Postat av: vicky

hahaah aaaaaw men det vill ju varken du lr jsg elza:D:D:D hahahaa (L)

2007-07-14 @ 12:51:46
URL: http://vix.blogg.se
Postat av: elza

vix: haha ne verkligen inte. keep up the good work, eller ah, det har du ju redan gjort höhöhö :D

2007-07-15 @ 12:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback