helt sjukt

det här är fan inte klokt.
alla är sjuka.
jag va på vårdcentralen idag i typ två timmar och tog 5 (!!) prover.
2 halsprov - som är bland det obehagligaste jag vet
2 blodprov, det va inte så farligt, men ändå
1 näsprov - damn, det va också obehagligt, för det kändes som om hon körde upp den där grejen typ i hjärnan på mig.
och inte fick jag veta nåt för det.
men jag har inte körtelfeber, och antagligen inte halsfluss eller streptokocker (stavning?) för det brukar man väl se på halsprov?
sen får ja vänta två dagar på dom andra odlingarna.
kul.
läkaren va fan inte bra heller, han kunde typ inte kommunicera - och ja han kunde språket det va inte det, jag vet vad ni tänker om boda vårdcentral haha.
men han verkade typ lite i sin egen värld och jag missförstod honom hela tiden.
hur som helst - jag har jävligt ont i halsen.
sen frågade doktorn "har några av dina kompisar ont i halsen?"
hahahah, istort sett alla jag känner är sjuka.
det är så jävla tragiskt.
stackars vicky fick feber igår och nu ligger hon här och är helt död :( <333
och nej vi ska inte umgås trots sjukdom, hon väntar på skjuts hem haha.
johanna va tydligen också på vårdcentralen idag för halsen.
suck, vad är det här?!
jävligt kass sommar, jag har aldrig varit sjuk på sommaren förut vad jag kommer ihåg.

helt sjukt, i dubbel bemärkelse.
blä.

Kommentarer
Postat av: Vicky

elzaaa det är tråkigt att vara sjuk och ligga hemma :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback