iiiitchy

jag har ett myggbett på benet, det kliar.
nu vet ni.

en situation som jag verkligen blir obekväm i är när någon berättar något som häntsom är hemskt och jobbigt, och när man själv ska säga något.
det hände mig idag, seriöst jag blev så ställd att jag verkligen inte fick fram nåt annat än typ "hehe.. "
och jag kände mig hemsk, men sen kunde jag ju liksom inte ta upp det igen.
nu verkade det nog som om ja inte brydde mig, usch.
va tvungen att avreagera det här nånstans...

idag va jag på rökrea på HM i storknallen och det kändes något patetiskt.
men ja fick iaf 7 plagg för 400, och dom luktade inte sååå mycket rök så det kändes som kap haha.
det är ju bara att tvätta dom, sådär luktade jag typ efter i lördags också haha.

på jobbet idag:
"vi käkar på thai, kommunen betalar"
HAHAHAH.
inställd spelning = ta 65 spänn var ur drickskassan, äta på golden elephant och fortfarande få betalt av borås kommun.
vi kan ju inte hjälpa att det regnade.
det är glassigt ^^
(åh nu vill ja höra den låten haha.)
ne det ska bli skönt att sluta jobba, men ja kommer ändå sakna det lite ^^
och nu är vi ett riktigt skönt gäng, även om alla är lite störda haha.
folk kolla snett på oss på thai.........och då menar jag inte snett som snett à la vickys folkslag :D
hahahaha.

imorrn är det torsdag, och det blir utgång, niiiice.
nu måste ja bara hitta mitt jävla pass också så ja kan gå ut med det och låna ut legget till lina.
för vi är ju 99% the same, remember? :)

ciao

Kommentarer
Postat av: vicky

hahahahahah à la vickys folkslag.. f u elza ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback