låda

fan, jag har ont i halsen igen.
rätt rejält också.
suck, det verkar va min lott i livet att ALLTIDha ont i halsen.
och seriöst jag bara måste klaga mer på vädret.
restresorna har blivit jättedyra så det blir ju inget nu.
faaan.
så vicky och jag har börjat tröstshoppa nu.
snart blir det väl som förra sommaren.
shit vad mycket vi köpte.
men allt känns faktiskt bättre med nya kläder haha.
köpte jeans idag, äntligen!
jag är väldigt kräsen med jeans, men lyckades hitta ett par bra och billiga idag ^^
och en tunika, dom kan man inte få för många av.

jobbet idag va FLUMMIGT.
två inställda spelningar på rad, så mycket ledig tid.
men vi hade väldigt kul ^^
dagens roligaste va väl att byta ut  ord i låttitlarna mot "låda" bara för att vi vill ha drickspengar i  lådan och ah.
det påminner lite om englandsnöjet att byta ut ord i filmtitlar mot vagina, så det kom jag och tänka på och skrattade haha.
hur som helst, back to lådan.
det här är några vi kom fram till
mamma låda - mamma mia
lady låda - lady madonna
the låda takes it all - the winner takes it all
en lådpromenad - en månskenspromenad
lådor keep falling on my head - raindrops keep folling on my head
hello låda - hello dolly
sir låda - sir duke.........
och min favorit:
låda - amore
HAHAHAHA.
tur att det bara är en dag kvar nu, vi börjar spåra ur.
just det, pungligt är ett roligt ord. eller punglikt? ja vet inte..

ja måste säga att det va ett bra beslut att inte gå ut ikväll.
är hur trött som helst, eller fan nej inte hur trött som helst då.
för då är man ju VÄLDIGT trött.
men iaf.. såg på linas kvällsbok nyss, och jajaja ingen gillar svensk film.
fuck off, svensk film äger haha.
och ivaaaaaaar, så sööööööööööt ^^ image262
jag är väldigt svag för killar med lockigt hår omg.
kul med kontrasten i filmen att danne är snaggad och äcklig (fast han är ju inte så äcklig egentligen det är synd om honom) och ivar har lockigt hår och är puttinutt ^^
apropå män - lina (HAHAH det såg kul ut, apropå män - lina), ditt hyllningstal till män äger :D
visst va ja lite dragen när jag läste det, men jag tyckte verkligen det va hur bra som helst - och nu tänker ja använda det uttrycket, ja.
du borde publicera det på bloggen :)
huvudpoängen - män är inte svin, iaf inte hela livet ^^

jag funderar på att lägga mig nu, ja kommer typ inte ihåg sist jag somnade innan ett.
men vi ska ut imorrn och då vill jag va taggad ^^
pusssssss hej.
http://www.starterupsteve.com/swf/Asian.html
går på repeat här ^^
den är väl värd att se, hyllning till vickys folkslag hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback