mjaaaaaaau

ojoj, bloggen har inte hunnits med de senaste dagarna.
och nu har jag inte tid att skriva nåt utförligt..
men jag har...
jobbat
varit på torsdagskväll och sagt hejdå till dum och dummast (tea och sofia) som har åkt till kroatien nu!
så det va sista glassbarshänget med dom på länge.

igår va vix och jag på fest.
gratis är gott var mottot ^^
på förfesten körde vi suplekar, dom va roliga, jag va en katt "mjaaaaau"
ne men för att göra en lång historia kort, det va kul, vi  va fulla, jag har massa oförklarliga blåmärken idag, tex ett i pannan som typ är en bula nu.
vad hände, nån som vet? haha
och ett jättestort på underarmen, eh sen när slår man sig där haha.
så  jag är lite mörbultacd (ahahaah tänker på frida - dunka mig gul och blå)
när vi skulle ta oss hem hände nån väldigt intressant.
sista bussen kom inte, NEJ vi missade den inte, den kom inte.
så vi fick skjuts hem av falafelmannen HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA.
det va väldigt kul tycker jag..
mamma va vaken när ja kom hem och hon ba "vem åkte du med?"
jag "HAHAH falafelgubben!!!!"
shit vilken min hon fick :P
men asså vi känner typ honom lite, så det va ingen fara så, vi hoppa inte bara in i en mans bil :P

och idag jobbade jag, det va tungt efter att ha kommit i säng vid halv 5.
men men, så är det ibland haha.
och nu är jag leeeeeeeeedig två dagar! skönt!
ska verkligen sova ut imorrn.
haha ja vet ja börjar 12, men ja måste ju typ gå upp 10.30, och då är jag inte utsövd :P

ikväll blir det trägårn ^^ 
ja är egentligen astrött men det får gå, ja vill ut så.
kommer inte behövas mycket för att ja ska bli tipsy heller, har väl fortfarande alkohol i blodet haha :P

pussssssssssshej  


Kommentarer
Postat av: Vicky

muuuuuuuuuuuu *gör horn med fingrarna*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback