music when the light goes out

trägårn va kul igår, riktigt mysigt  :)
idag har ja dock jätteont i halsen, men men.
tror det beror på sömnbrist rätt mycket, brukar ju alltid få ont i halsen av det.
det är min kropps första signal haha, därav mina ständiga halsproblem.

det här kommer bli en slööööö dag, och det är bra för ja behöver fan vila.
på efterfesten igår hade jag svårt att hålla ögonen öppna.
men igår kom iaf 03.10 bussen, tack för det.
fick rejäl panik dock när mitt mobilbatteri dog PRECIS innan ja skulle gå av bussen.
det är ju en bit att gå, och skog/hässleholmen att gå igenom haha, så ja brukar alltid ringa hem när ja går.
men nej, där va jag helt lämnad åt mitt öde och inte ens 112 skulle ja kunna ringa om nån hoppa på mig.
men återigen har jag tur och en kvinna som bor typ där jag bor gicko ckså av bussen.
jag typ gick precis bakom henne hahahah, sen vände hon sig om och sa "trevligt med sällskap" HAHAH.
lite pinsamt, men vi pratade sen och jag sa "förlåt att det verkar som om jag förföljer dig, men jag är bara så rädd att gå här haha"

nästa gång jag går ut ska jag ha full laddning!

sen säger jag som shire tydligen gör:
ha det bäst, gå på fest, dansa mest!
HAHAHAHA


Kommentarer
Postat av: vix

hahaha aaaw (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback