out and about

vistelsen på trägårn började med en gratis shot.
det va dock inte medvetet av bartendern, men jag är inte så snäll att ja tänker påminna.
så jag shottade glatt min tequila och gick.
anna och jag hade pimplat lite vin så vi va redan glada i hågen (ahahahahah)

kvällen bjöd på trevliga människor, bra musik, ettrum&kökhäng, snack, dans, och en hel del dricka.
så jag klagar inte :)
idag är jag lite seg dock, men det är så det ska va.
och jag har bara ätit nyttig mat idag, så nu är ja jävligt sugen på chips.
bakis = flötmat tack.
eftersom ja inte behövde lägga ut så mkt pengar igår kanske ja kan unna mig det haha.
men orkar jag klä på mig och ta mig nånstans?

nä, skulle inte tro det faktiskt.

vi träffade för övrigt iprenmannen påväg hem, till bergs och honeys stora glädje:
image251

ja tycker dock att han är lite lik daniel lindström haha.

just det, fick en orgasm också, eller ne jag betalade visst för den ehehimage252
mumma ^^

   

well well, lovely night out ^^

OCH GRATTIS VICKY :)


Kommentarer
Postat av: Vicky

hahahahah känns som om jag fyller år lr nåt ;P (L)

Postat av: Johanna

haha, jag hade glömt iprenmannen:P asg....har du ngra mer bilder som påminner om gårdagen? :P <3

2007-07-01 @ 22:34:56
URL: http://johhy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback