pekekekeke

såhär kul kan man ha på jobbet:
image257
lägg märke till att statyn har på sig andreas jobbtröja och trumpetväska :P
tröjan va min idé och jag måste säga att resultatet blev hilarious :P
statyn (eller statyen kanske det heter?) är belägen utanför boda klint fall nån vill se den.
fast nu har den ju självklart inte på sig det där längre ehehe..
se även den gamla kvinnan i bakgrunden, vilken fin utsikt hon fick då HAH.
annars va det en helt okej, soft jobbdag.
mitt fan va tillbaka, så han hade rätt om "we'll meet again"
det va dagens ragg för mig haha, jag går hem hos dom äldre männen eller hur va det?

det började dock ösregna när jag fortfarande stod och fällde ihop notställ.
mysigt.
men sen sken ju solen fem min senare så.
då träffade ja vix och berg
berg gick och färgade håret, så då satt jag och vicky och snackade på stenstolarna.
vi snackade bland annat om att det här är - - - - -sommar 2007 ^^
hahahaha, love you babe <3333

och nu har jag och alice ätit alldeles för mycket pommes frites haha.
det va min dag i korthet........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback