satana perkele

va på filmkväll med mirry, tobbe och letho.
vi såg på norbit, den va rolig ^^
sen kollade vi lite på the dudesons och omg, det va typ det sjukaste jag sett.
men väldigt roligt.
det måste ni se allihopa hahahah.
här är ett smakprov,
the human dartboard
där bam magera joinar dom haha.
ska se om ja hittar nåt mer kul/psykat
japp där har vi det, den här blev jag fan rädd när jag såg; the shotgun accident
omfg... stackars jukka, han va ju tillochmed lite söt! hahahah

nu funderar jag starkt på att äta nudlar..
från och med imorrn är ja ensam hemma igen för övrigt.
det är alltid skönt, men nu känns det lite jobbigt för ja vet att både mamma och pappa gör jobbiga saker.
dom ska åka och tömma morfars och farmors hem på saker och se vad dom vill spara och slänga osv :/
usch, snacka om att riva upp allt igen...
och alice ska med mamma till morfars hus.
ja måste säga att det känns väldigt bra att jag kan stanna hemma.

sista jobbveckan nu också, daamn vad fort det har gått!
ska bli skönt, men ändå är det det softaste jobbet ever.
och vi har ju kul också.
och nu kommer alla ha låtarna vi spelar, alla 36 haha, på hjärnan typ tills nästa år då det är dags igen haha.

hahahah förresten, vad blir det om man byter ut ett A i knalleland mot U?
är det NÅN som inte tänker knulleland?
ne tänkte väl det ahaha, MEN det blir ju knallelund!
duuuuuh.

det va allt för mig.
för övrigt älskar jag lily allen!
knock 'em out säger ja bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback