the list men inte så jättevanliga frågor :P

Har du ätit fisk idag? nej, har aldrig ätit fisk haha

Är din hobby att läsa bildtidningar? hahah nej

Har du någon gång tittat dig i spegeln och tänkt "Fasen vad lik jag är Alice Bah"? HAHAHAHAHAHAHAHA okej det här va en av dom mest oväntade frågorna i en lista. och nej, det hade varit väldigt skumt om jag hade gjort det :P

Har du hål i öronen? bara att höra med :P

Drack du monsterläsk när det var poppis? haha jo det hände väl

Har du någonsin köpt en griskulting? jag har lagt ut multum på griskultingar... not

Gillar du att utnyttja folk? hahaha ne

Ser du ofta på TV? nej, inte sen datorn entrade mitt liv :p

Är din mor mer än 19 år äldre än dig? ja

Leker du fortfarande med Barbie? haha nää

Har någon varit otrogen mot dig? inte vad jag vet

Drömmer du om att bli fotbollsproffs? verkligen inte

Har du åkt snowboard nån gång? nope

Borde du göra något vettigt nu? det borde jag väl alltid, men ne egentligen inte just nu

Har du jobbat på en kondomfabrik? haha, jag tog den här listan just för att den va lite udda. men nej :P

Har du lekt "Batman" det senaste året? ahahahaha, nee

Har du hånglat med fler än fem personer? haha ja

Äger du fler än 5 konservburkar med bruna bönor? nej

Gillar du äppelmos? inte min favorit, men det går väl 

Skulle du kunna tänka dig att äta en livs levande daggmask, om du fick 10 000 dollar för det? jag skulle ju vilja ha pengarna, men ja tror inte jag skulle kunna äta den, skulle spy direkt. har väldigt lätt att få spykänslor haha.

Har du hånglat med någon kändis? ne, HAHA eller jo en tekniskändis hahahahah 

Har du varit otrogen? haha jag brukar alltid ta bort den här frågan i listor, men okej, ja det har jag.

Vad föredrar du, att äta eller att spela squash? HAHAHAHAHAHAH att äta, men har spelat squash typ två ggr det va faktiskt kul, men mat är att föredra :P

Har du någon gång blivit inkallad av rektorn? Isf, varför? nope, im a good girl ^^

Vad har du för färg på dina tapeter? vita
Har du någon gång varit riktig jävla galet kär? japp

jaa, det va det.
ska väl skriva om min omtumlande dag sen haha, men nu måste jag laga mat.
och imorrn ska jag va lite social, men orkar verkligen inte idag haha.

musten har gått ur mig :P

 

dagens roligaste va iaf att lyssna på förra årets stadsmusikantradioinspelning haha.
mc donalds is the shit ahahahahahah.
ingen fattar det här och vill inte hänga ut nån och skriva det här så jag skrattar i min ensamhet iställlet HAHAHAH.

 

 


Kommentarer
Postat av: Vicky

hahahahhaha tekniskändis! ;P loool (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback