we'll meet again!

oj oj vad jag bloggar bra..
nee, men jag tror faktiskt inte nån bryr sig heller, har tappat jääättemånga läsare sen det blev sommarlov.
men det är ju sunt att vi inte tillbringar lika mycket tid vid datorn nu.

i lördags va det sista dagen för period ett på mitt jobb, men jag har ju båda så jag blir kvar haha.
vädret va faktiskt helt okej, believe it or not, jag hade t-shirt hela dagen, och det hade inte hänt på två veckor.
vi är med i borås tidning idag också, mycket vackert hahah, och det står fel typ tre gånger också.
jag kollade för övrigt på en väldigt rolig film i lördags.
det va nån konstig belgisk/fransk/holländsk film som gick på svt (hahaha ja veet...)
men den handlade iaf om en kvinna som va efterbliven och hennes syster som tog hand om henne dog.
så då va någon av de andra två systrarna tvungna att göra det, och det innebar stora problem.
kvinnan (hon va typ 60 haha) som va retarded va så otroligt söt!
det roligaste va när hon drack, så drack hon alltid upp allt som va i glaset på en gång, typ klunkade i sig asfort, och om det va en isbit i spottade hon ut den och sa "STEN I!"
HAHAHAH ja vet det blev inte så kul här, men det va jätteroligt att se.
och det hände typ 3 gånger i filmen och jag skrattade ihjäl mig varje gång.
den slutade iaf lyckligt och jag grät en skvätt hahah.
suck på mig :P

igår omformaterade jag äntligen datorn!
har kört på felsäkert läge i typ.. två månader kanske hahaha.
så det känns väldigt bra att ha en normal dator igen :P
såg på film igår med vicky, berg och alexander (inte nån i vår klass haha).
vi såg "i see you" tror ja den hette och den hade sina roliga moments ^^

och idag, jobb - rep klockan 10 gaaah.
men vi höll bara på till typ 11.45 haha.
sen fick ja skjuts hem av jonathan, asschysst, så ja va hemma prick 12, oh yeah.
då la jag mig och pressade, och det va verkligen rätt ord nu haha.
pappa gick förbi och ba "HAHA du har fortfarande betalt"
för ja hade betalt till 14, då vi egentligen skulle slutat repa hahaha
life is gooooood sometimes.
så jag har typ solat och tagit det lugnt hela dagen, men gick in nu när jag såg att min kropp och mitt ansikte har en något röd nyans haha.
det gillar vi inte!

men just det, tillbaka till min rubrik.
we'll meet again, sade en vis man en gång.
ne, så va det inte alls.
det är titeln på en låt ja sjunger i stadsmusikanterna som har gett mig värsta fanet.
(om ja hade slutat skriva nu hade det låtit bra)
MEN han är 70 +,som ni kanske kommer ihåg från förra året AHAHAHHAHAHA.
så ja, he's back again.
omg haha.
så i lördags när vi hade spelat klart på torget kom han fram till mig och verkligen kollade mig i ögonen och ba:
"we'll meet again!"
HAHA, hjäääälp han är fan creepy.
men han fick ju till det lite fyndigt där.
för vi lär ju mötas igen typ imorrn hahaha.
ne men status, gamlingar, alkisar och mentalt störda människor (eller allt det på samma gång) flockas runt oss, kan det bli bättre?!

träffade lina och anna och fikade i lördags också.
då beskrev jag en person, med ganska specifika detaljer, och sen 5 min senare gick personen förbi hahah.
det va väldigt kul :P

förresten märkte jag på jobbet att vi som fortfarande går i skolan har huvudet på skaft lite mer, iaf när det gäller matte haha, för det här hördes när vi skulle dela upp drickspengarna:

"hur många tjugor går det på en hundralapp?"

jag: "okej, sen 190 plus 80 det är 270"
en annan "eh, vänta nu går det ALLDELES för fort!"

ellen: "så alla får X nu, så har alla lika mycket. hänger ni med i logiken? *ironiskt*"
svar: "nää..."

men vi lyckades iaf tillslut, och nu har jag väldigt många enkronor i en påse.
får växla dom imorrn.

ne. nu ska jag ut lite till.
för det ska tydligen bli mulet imorrn.
får väl ta vara på den här soliga dagen iaf.
byyyye

Kommentarer
Postat av: vicky

saaaaknar dig (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback