absurdt

herregud, snackar med OggC och honey... det kan inte bli konstigare tror jag haha.
jag vill quota men ni kommer aldrig se på mig med samma ögon igen så jag struntar i det hahaha.
<33333333 till dom iaf :D

igår va jag med mina asianbabes <333
sen kom tea, sofia och berg.
vi hade kul, och va allmänt tröga och flummiga.
och kom fram till följande rangordning:'
Dum - Sofia
Dummare - Tea
Dummast - ................ Vicky :D
haha, tror inte nån behöver en förklaring.

och nu verkar det ha ordnat sig med midsommar.
det ska ju ösregna så vi dissar varberg och det blir borås, eller ja frufällan, istället.
men det ska nog bli kul ^^

idag har jag varit lite krasslig men jag mår nog bra nu.
kollade iaf på that 70's show.
i love kelso!
jackie: i cant wait until i get to see you again, im counting the minutes
kelso: why dont you just use a watch?
hahahahahahaha

gonatt

Kommentarer
Postat av: Anna

Vem är OggC haha?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback