FUCK

seriöst, jag hade precis en konversation om att jag är oorganiserad.
och en konversation om att alla verkar ta körkort nu och att jag inte har kört sen min senaste körlektion.
duduu, 30 min senare ringer körskolan och säger att jag har lektion nu!
what!? va helt säker på att det va nästa onsdag.
kul.

jaha.

fitta också rent ut sagt.

så frågade dom om dom kunde komma och hämta mig, men asså vad fan skulle det ge.

jag har inte kört nånting sen sist, jag är sjuk och jag har fan inte ens duschat idag och skulle hinna köra cirka 25 min och sen ta mig hem själv med bussen och sitta där och snörvla och hosta.
nej tack.
så det blir jag debiterad för.

helvete också.

funderar starkt på att inte säga det till mina föräldrar.

jag har egentligen roliga saker att skriva men nu tänker ja inte göra det.
för nu tänker jag va pissed.
gaah det här är en dålig dag :/



Kommentarer
Postat av: Vicky

aaaw (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback