hultsfred - camp barnmat

imorrn såhär dags är jag inte är.
för då är jag på hultan wohoo ^^
idag har vi inhandlat mat och lite stuff.
jag måste säga att jag va väldigt emot honeys förslag att vi ska ta med oss barnmat.
men, slutade det inte med att jag stod där med två burkar grönsakslasagne, lämpade för ettåringar, och en burk gröt och en burk med skoksbärsyoghurt?
jo.
hahahaha ja vet, det är fruktansvärt.
men det är ju faktiskt sant att det är väldigt enkelt att fixa (öppna burken)
och det är en komplett måltid.
så nu har vi alla barnmat mec oss, därav camp barnmat.
men självklart har vi annat också, såsom nudlar, riskakor, varma koppen och ratatouille i konservburk.
haha.

igår tog jag förresten årets första dopp, at almenäs, med vix och mirry.
men dom doppade sig inte haha.
jag hade inte heller tänkt det, tänkte bara gå i vattnet lite, men hettan gjorde att jag inte kunde låta bli haha.

back to hultan (associativ följd heter det här va haha?)
jag packade allt på cirka fem minuter.
vilket får mig att tro att jag glömt något.
men i så fall har jag väl det helt enkelt haha.
höll på att glömma biljetten, har låtit pappa förvara den.
shit tänk om ja hade glömt den.

men självklart kommer jag sakna folk här hemma.
vicky tillexempel, har jag inte varit ifrån såhär länge på länge haha.
hoppas dina bett har försvunnit när vi kommer hem <33333

nu måste jag städa mitt rum suck.
och göra pastasallad haha.

nej, jag säger bara: hultan here we come
hejdå hygien - välkommen sunkighet!
men framförallt, fan va kul vi kommer ha, det tvivlar jag inte en sekund på :D
camp barnmat ska äga hultsfred.
oh yeah.
vi ses igen på söndag.
hoppas jag kommer hem i ett stycke.
hahaha.
pusshej!

Kommentarer
Postat av: Jennica

Ha så kul!:)

Postat av: Vicky

kommer att sakna er jääättemkt!!! ha kul där uppe?/nere? hahah ;P (L)

2007-06-12 @ 11:14:29
URL: http://vix.blogg.se
Postat av: tea

have fuuuuuuun :)

2007-06-12 @ 12:16:47
URL: http://telicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback