looooooooooov

äntligen!
sommarlov!
ganska ofattbart.
och värmen är också ofattbar. typ 30 grader, vad händer? (ja vet att det är global warming haha)

igår va det avslutning, eller ja, en kvarts sittande i aulan innebar det för oss tvåor.
sen gick vi till ett klassrum, där kristin mycket generöst bjöd på cider.
vi hade inte köpt presenter till våra klassföreståndare, och det har vi aldrig gjotr hahaha.
shame on us.
men alla va så söta så ^^

  

sen gick vi och kollade på studenternas avslutning i boråshallen, den va bra måset jag säga.
image188


därefter åt asianbabes på rådhuset.
vi satt där i cirka två timmar.
sen attendade vi annas studentfest, jättetrevligt och god efterrätt ^^
och det va väldigt fint i trädgården, speciellt fint fixat va flaskorna med anna på

image189 image191

sen åkte vi till benjamin i hultafors och va där ett tag.

jag tog kort, men hade tydlugen råkat ställa om inställningarna på kameran till video.

ja visste inte ens att man kunde spela in videoklipp med den kameran hahah.

så tyvärr kan ja inte visa nån het bild på mig på en studsmatta haha.
men har en bild från när vi va hos vickys syrra och det ser ut som om honey tar på sig sj i bakgrunden,
och sånt är ju alltid kul :)

image203

vi fick skjuts in till stan sen, och där träffade vi tea och sofia.
vi gick runt ett tag, satt på en bänk när tea ställde den mycket intelligenta frågan "är det kolsyra i cider?"
hahaha
och hon lät mäkta förvånad :p

image192

sen drog vi till felix med patrik, hubert och nån som kallades järnkrok haha.
jag ville få till en bra bild på mig när ja rökte vattenpipa men jag såg grymt skabbig ut så ja lägger in andra:
   

haha oj, förlåt honey att du såg rolig ut på två bilder, men ja tror inte ja behöver censurera som jag fått göra med andra iaf?
nu har jag made up lite för allt mitt tråkiga skolbloggande hoppas jag.
inget mer sånt på 75 dagar iaf ^^

idag har vi köpt tält till hultsfred!
skitstort är det, great haha.
och vi provade att sätta upp det också.
det gick bra när annas pappa hjälpte oss haha.
men nu förstår vi förhoppningsvis hur man gör.
frågan är om vi kommer ihåg.
bruksanvisningen va lite rolig iaf "när ni monterar ner tältet, gör allting i motsatt ordning"
nähä?!
mina kära vänner va bakis idag, speciellt en av dom, men det blev bättre ^^
själv va jag väl mest dehydrated, som faaan.
men just nu har ja ont i huvudet, men ja tror det beror mer på solsting än gårdagens vin.
för övrigt har jag öppnat ögonen för vitt vin.
billigt och bra ^^

nej, nu ska jag äta jordgubbar.
och sen vill jag väldigt gärna mest gå och lägga mig.
sömn har  varit en bristvara senaste tiden, därav att jag har ont i halsen, och ja hoppasi nte ja sover så mycket nästa vecka.
så den här lördagskvällen offrar jag gärna för sömn.
men ne, ska inte sova innan 12 iaf haha.
den här updaten tog tid så ja hoppas för er skull att ni enjoyar den haha.


pusshej


Kommentarer
Postat av: tee

hahah måste folk nämna kolsyrefrågan??

Postat av: vix

hahaha fredagen var oändliiiiig! ;P

2007-06-10 @ 19:42:55
URL: http://vix.blogg.se
Postat av: Anna

jag syns tillochmed på bilden från studenten :P och bilden hemma hos mig ser lite miffad ut haha ;P menmen det var riktigt kul ^^

2007-06-11 @ 22:31:45
URL: http://varannan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback