meningsfullt

idag hade jag 40 minuters lektionstid, för vi hade tydligen inställd engelska.
men jag klagar inte haha.
men va ju tvungen att vänta på engelska B-vix haha, för vi hade ett ärende.
så då fick ja mer hjälp med excel av lars.
seriöst, om jag hade kunnat excel bra från början hade jag kunnat ha gjort klart  mitt matteprojekt på typ 2 timmar.
men nu är det inte så haha.
men han säger ju att det ser bra ut så jag får väl lita på det.

haha ibland är det bara kört, det går inte att sluta skratta.
idag hände det två gånger.
vicky "men titta inte på mig!" hahahaha
det är just det, man fåår inte kolla på varann haha.
jaja, så kan det gå.

jag drömde för övrigt en lite rolig mardröm om min svenska oral commentary.
att jag fick ett uttdrag och inte ens hann läsa klart det på dom 20 minuterna man har på sig att förbereda sig.
hahaha IB har gjort mig sjuk i huvudet.
eller nej, jag har nog varit det ett tag.


nu ska jag äta, men sen känner jag för lite listor haha.



Kommentarer
Postat av: Vicky

hahahah kolla INTE på mig!! hahah (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback