much much better

dagen började dåligt med att jag vaknade och va hur jävla trött som helst och hade ont i halsen.
och ah jag skulle aldrig stannat hemma i vanliga fall men ja orkade verkligen inte gå till psykologin.
så jag sov två timmar till haha.
jag satt inte hemma och panikpluggade matte, jag lovar
men ah, sen va matteprovet äntligen över och jag va inte ens nervös.
jag brukar alltid bli det men nu va det mest jaja, hoppas det tar slut snart
och det gjorde det och nu har ja inga prov kvar :D:D:D:D
och group 4 project är typ över också, skönt för asså det va inte särskilt roligt haha. 
 
när jag gick upp för andra gången så lyckades jag för första gången höra när dom hittade den jagade i mix megapol!
riktigt spännande va det hahaha

sen gick asianbabes hem, och vicky gjorde 3 tabbar haha.
vi ska hämnas ^^
och jag stönade när jag fällde ner mitt paraply hahahah.
det blir så ibland :P

ne jag har inget mer att skriva just nu.
men allt är bra nu måste jag säga, utom min hals som är lite krasslig.
men liksom, sommarlov! åh <3333


 


Kommentarer
Postat av: vicky

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
:(:(:(:(:(:(

Postat av: h0nung

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

2007-06-01 @ 22:06:21
URL: http://honeykohan.blogg.se
Postat av: elza

haha ni är miffade :P

2007-06-02 @ 14:55:44
URL: http://pell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback