orkish

vill bara meddela er om att jag är förkyld :/
det är dock lite bättre idag.
ni skulle hört mig igår morse, shit vilken röst ja (inte)hade.
nu har jag iaf inte ont i halsen längre, men är så täppt i näsan att ja knappat kan andas.
har typ inget smaksinne heller.
hur som helst ska jag till stan nu snart, och se måns zelmerlöv hahahaha.

jag vaknade typ 12.15 idag, men är ändå så himla trött.
aja.
det blir väl bättre när solen tittar fram.
imorrn ska jag iaf ut :)
synd att det inte blev honeys första krogbesök igår :/
men busstiderna suger!
gaaah.
men iaf, på lördag smäller det och då ska vi till trägårn, inte skabbswing.
men, jag ska ge swing en andra chans i sommar haha nångång.

och imorrn kommer min familj hem, shit det har gått väldigt fort.'
men dom åkte verkligen bort den bästa veckan.
har ju inte varit fint nån dag.

aja, nu ska jag snart dra.
syns i stan kanske :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback