ska DU säga

idag jobbade jag igen, men det va lite lättare att stiga upp idag.
men jag har egentligen vänt på dygnet lite så det sög ändå.
plus att när ja vaknade, omg, jag hade verkligen ingen röst.
eller ah, ja pratade ju inte med nån heller, men så kom siki (min katt) hem så då skulle jag säga typ "heeeeeeeej siki, vill du ha mat?" och jag lät typ som om ja hade rökt 40 cigaretter.
men jag drack te så blev det lite bättre.
och sång blev det idag, omg och alla låtar på rad också, sjöng typ konstant i 45 minuter.
så det blev inte min hals bättre av.
nu har ja pissont.
men men.
jag brukar ju få det av för lite sömn också så.
imorrn ska jag verkligen sova ut!
hur som helst gick det rätt bra på repet.
nästa vecka börjar det for real.
och vi måstemåstemåste ha dom röda pikétröjorna :/
tyvärr är det min pappa som har bestämt det så ja kan inte riktigt gå emot det heller hahaha :)
men ah, hoppas det blir fint väder så det inte bara blir mcdonaldshäng första veckorna iaf.
sen brukar man tröttna lite haha.
iaf, sen fick jag skjuts hem ^^
men va tvungen att gå ner till busshållplatsen för att vicky hade åkt till stan och hade med sig mina nycklar och lite grejer.

tea har fyllt år, så vi hade middag för henne, här då, för jag är ju home alone.
eller ja, middag och middag, eftersom det är lack of money, främst hos asianbabes, så åt vi pommes frites
och chokladpudding till efterrätt HAHAH.
först övervägde vi till och med att köpa nudlar lol, för tea hade aldrig ätit det!
strange eller vad.
en hel del tröga citat kläcktes såklart.
tea ville inte välja saft, så när vickyu sa "men peka bara på nån" så pekade hon på vix;'
v: ska ni dricka mig?
e: haha, nee det blir så gult
v: eh, ska DUU säga!!!
HAHAH okeej, sen när blev jag guling, jag bara undrar?
sämsta burnen ever.
eller ja, "nej DIN mamma fyller år" är fortfarande rolig :P
(inte vicky som sa det hahahah)
vi hade iaf jättetrevligt och maten va god hahaha :P

sen skulle jag ta ut den svarta soppåsen, SÅ GÅR DEN SÖNDER.'
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiew säger jag bara.
seriöst, jag va extremt nära att spy, fick verkligen behärska mig.
men det löste sig till slut,, eller ah när det blev städat haha.

men det va en fruktansvärd upplevelse:P

dock har jag coh vix saltat ihjäl sniglar, det va kul (ja vet, det är lite konstigt att jag tycker det som är vego haha)
men asså.... det är en underlig grej jag har för mig bara.
mamma pallar inte att döda dom, men vi måste för att annars förstör de i trädgården.

så ja brukar klippa, salta eller hälla öl på dom.

nu vet ni hahahaha och ja känner att jag precis tappade alla mina läsare :P
ne, hoppas ni tycker att jag är så konstig att ni vill läsa mer ^^


puss och gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback