tröga vänner :)

igår kväll försökte vi komma underfund med varför vicky och tea är så tröga.
tea: jag är född för tidigt, så jag utvecklades inte tillräckligt
vicky: jag är född för sent, jag utvecklades för mycket. ni då, föddes ni i tid?
jag och sofia: ja
hahahaha det måset va det då... eller?

vicky har ju en annan teori om varför hon blev så trög plötsligt.
nämligen att hon lyssnade på mp3 i flygplanet när man inte skulle det, och sen fick hon jätteont i huvudet and from that day a hon helt enkelt trögfattad ^^
teas teori har med att hon fick en hatthylla i huvudet när hon va liten.
dock tycker jag att jag knäckte båda teorierna med att dom måste varit tröga redan innan det, för vicky lyssnade på mp3 fast man inte skulle, och tea.. eh ja hon hängde i ett paraply i en hatthylla.....
måste jag säga nåt mer?

anyway, nu är min familj hemma och vicky har flyttat hem.
IQ-nivån har höjts enormt :p
HAHAH nee, tack för att du har hållit mig sällskap babe, love you <333
 
dom är iaf jättebruna allihopa!
min tan är typ obefintlig efter den här veckans kukväder.
men men.

ikväll är det trägårn som gäller.
men shit vad det bär mig emot att duscha och göra mig iordning haha.
men min förkylning är bättre idag.
dock är jag hur trött som helst.
men vill ut ändå ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback