omfg äääntligen

haha nu har jag lösenord till min blogg igen, som hade hamnat i skräpposten lol.
shit jag har helt tappat min dagliga bloggmotivation.
kan väl iofs också bero att de senaste dagarna har bestått alldeles för mycket av stress och plugg.
men det är det värt för vi ska till england på lördag :D
frankrikeresan kan dock va inställd :/
förhoppningsvis får vi besked imorrn, men dom kommer iaf att komma hit så det är ju bra.

jag tror iaf att det här kommer bli en bra vår, snart fyller jag 18 liksom, mindre än en månad kvar :O
idag är det för övrigt kvinnodagen och det hade jag av alla människor glömt haha.
inteför att jag skulle firat det på nåt speciellt sätt men ändå :P

mitt största problem just nu är att jag har jätteont i halsen.
men det blir nog bra
ett lite mindre problem är att det går dåligt med min packning= jag har för mycket saker med mig
ett till problem är biologilabben, synd att hon inte specificerade vad vi skulle göra förrän idag.
jag kommer inte få den gjord idag och då måste jag stanna kvar i skolan imorrn.
well well, slutar 11.40 så det ska väl gå haha.

har hört att bristoldialekten påminner lite om skotska haha, det vore vädigt kul :P
fock you! säger dom där :P


ne nu ska jag duscha/läsa pygmalion/sova/dricka multivitamindryck


asianbabes är för övrigt sjuka i huvudet haha <3333
inklusive mig sj då

Kommentarer
Postat av: h0nung

JUICE! :D men vad bra, då kan vi plugga ihop, eller så haha :D (L)(L)(L)

Postat av: Vicky

ENGLAAAAAAAAND SNAAAAAAAAAAAAAAAAAART!!! (L)(L)(L)

2007-03-09 @ 22:00:16
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback