suckin too hard on your lollipop

hej hej, hemskt mycket hej!
hahahah
jag är nog rätt flumtrött, eftersom jag precis sa såhär till vicky:

men jag är inte så trött haha

iofs sov jag nästan förut

eller jag vet inte om jag somnade

jag tillbringade iaf en timma i sängen haha


så, snart ska jag alltså till säve igen :P
för att bege mig till frankrike, jag har fortfarande inte riktigt fattat det och jag har inte packat lika ordentligt som inför england så jag glömmer säkert nåt.
apropå england har jag fler bilder nu, dock inte alla som jag tänkte ladda upp men det får räcka nu haha.



vill ni se fler så hänvisar jag till de andras bloggar.

idag har jag enbart lyssnat på happysongs :D
de två artisterna jag koncentrerat mig på är mika och salem al fakir, som påminner en del om varandra, speciellt frisyrmässigt haha.
i love them ^^
apropå frisyr måste jag säga att alice (my sis) har klippt lugg så nu är hon ännu mer lik mig haha.
good or bad? hahahah
ska lägga upp en pic laters


it's true, life will smile for you

Girl dresses like a kid for fun
Licks her lips like there's something other
She tries to tell you life has just begun
But you know she's getting something other
Than the love from her mother


leavin for the baguetteland, see you 30/3!

honey och jonas, this is for you <33333333333

Kommentarer
Postat av: jonsey

fyfan vad jag älskar dig gumman..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback