word up!

haha om ni undrar vad min rubirik är hämtad ifrån så är det från gruppen korn som jag har den stora glädjen att få se på hultsfred hahaha.

blogg.se krånglar fortfarande och på min dator är sidan uberseg, så nu sitter jag hos jonas och uppdaterar haha, geek jag är.
är inte ens säker på att det kommer att funka, men we'll see
måste kolla igenom min dagliga dos bloggar också, im addicted :P

dagen har kretsat mycket kring "omg fly me går i konkurs, vi kommer inte få åka till england"
MEN det kommer att lösa sig verkar det som.
tack och loooooov.
ser fram emot resan väldigt mycket :D
vi har liksom planer haha, och bristol verkar va värsta utelivsstaden.
dock ser skolan vi ska besöka två dagar skabbigare ut än boda och det säger väl allt haha
anyway, kul ska det bli, jag hänvisar till honeys blogg för exakt countdown.

nu måste jag gå om jag ska hinna läsa några bloggar också hahaha jag är världens bästa flickvän ^^^^^^^^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback